tisdag, november 28, 2006

Ibland upptäcker jag saker sent...

Efter att under en liten paus i meine arbeit skummade jag igenom gamla artiklar på Aftonblaskan. Från förra veckan.

Om Kevin Federline. K-Fed. Fed-Ex. Mannen med den usla musiken. Kärt barn har många namn.

Som liten fick jag lära mig att det var fult att ljuga och att tungan typ skulle bli grön om man gjorde det eller att skulle näsan växa. Och ja, näsan är nog större nu men tungan är inte grön och mina ögon är inte heller fyrkantiga av att jag tittat på tv heller. Så allt som man får i tutat som barn är nog inte heller det sant.

Den mustaschprydde mannen i Tyskland sa att "ska man ljuga ska man ljuga stort". Då är det mer sannolikt att folk tror på det.
Kanske är det så.

Men den här uppenbara lögnen är för stor för att det ens ska kunnas funderas på om det är sant. Kevin Federline. Känd för att innan, kanske under och numer efter sitt äktenskap med Brittan gärna hängt med kvinnor som dansar för dricks, är upprörd över att hon ville ha en extra kvinna i sängen.

http://www.aftonbladet.se/vss/noje/story/0,2789,938449,00.html

Förstår att du inte accepterar sånt Kevin.

För inte är det typ alla killars dröm att ha två kvinnor som är assnygga** i sängen? I den här frågan finns två sorters män. De som ärligt säger att de vill ha det någongång* och de som inte vill det. Även kallade lögnare.

För Kevin finns det visst ett uttryck också. Bad Sport. Dålig förlorare.


A.

* Eller åtminstone när flickvännen inte märker det fantiserar om det.
** Nu vet vi ju inte vem den andra var men troligtvis inte skitful i alla fall...

12 Comments:

Anonymous Anonym said...

Frågan är? Är du en lögnare eller inte i denna fråga??

11:16 fm  
Blogger A. said...

Är det frågan?

Ja, kanske du skulle kunna läsa ordentligt och gissa? :-)

11:39 fm  
Anonymous Anonym said...

"För inte är det typ alla killars dröm att ha två kvinnor som är assnygga** i sängen?"
Ja i denna fråga????

11:45 fm  
Blogger A. said...

Jag tycker verkligen att det framgår klart var jag står i frågan om lögnare eller inte.

Tycker dessutom den meningen avslöjar min ståndpunkt ganska väl... Nu vart ståndpunkt kanske onödigt roligt men ofrivilligt.. :-)

11:49 fm  
Blogger Ninde said...

Jag som tyckte en viss herre skrev ner det där med trekant i en "lista" på sin blogg för ett tag sedan? citerandes Seinfelt? :)

1:34 em  
Blogger A. said...

Vilket jävla minne vissa har :-)

Okey, så var det nog. Du har rätt. Men som för att citera mig själv. "För inte är det typ alla killars DRÖM att ha två kvinnor som är assnygga** i sängen?"

Sen till steget att ha det är väl något annat? Eller har jag bara trasslat in mig ännu mer.

Säger som George C. "...I am caught in my own net of lies..." ;-)

1:40 em  
Blogger Ninde said...

Hm, väldigt mycket hm. Hade kunnat säga både ett och annat om det där om jag inte vore så snäll..

2:25 em  
Blogger A. said...

Hmm. Och Hmm igen. Var inte så snäll då :-)

2:30 em  
Blogger Lill-Krizan said...

Jag är inte så himla säker på det där med "alla killars dröm...".
Det kan inte vara så att K-fed faktiskt ville ha sin fru för sig själv?

Tror jag.

3:04 em  
Blogger A. said...

Lill-Krizan: Jaha, då har jag trasslat till det igen för visst har du en poäng. :-)

Men sen så kommer jag med en dåres envishet hävda att det är en dröm som alla killar har eller åtminstone haft. Sen att genomföra den, eller ens få tillfälle att genomföra den är kanske en annan sak?

Och när det gäller K-Fed så tycker jag det resonemanget faller på antalet artiklar, bilder och liknande med honom i huvudrollen med andra kvinnor. Vill man ha någon för sig själv ser man till att den personen har "sig" för sig själv också... I det här fallet luktar det dålig förlorare lång väg...

3:10 em  
Blogger Lill-Krizan said...

Jag vet inte. Svartsjuka är lurigt och jag tror inte jag skulle klara av att dela en flickvän/fru med en annan kvinna.

Sen har jag hört att de som lätt blir svartsjuka oftast är de som är minst trogna mot sin partner.

Tror det ligger mycket i det. Eller åtminstone lite.

(Nu sköt jag mig själv i foten. Medvetet.)

1:15 em  
Blogger Lill-Krizan said...

Observera dock att jag skrev "flickvän/fru" och inte "vilken kvinna som helst".

1:17 em  

Skicka en kommentar

<< Home