måndag, november 27, 2006

Men fuck...

Efter 3 intervjuer och två tester har det stora läkemedelsbolaget kommit fram till att jag inte var rätt person. Uppenbarligen helt klart dåligt omdöme av de som anställer folk.

Nu rekommenderar jag ingen i hela Sverige att få magsår igen så att de går i konkurs.

Men allvarligt så var det lite bittert.
Har man tagit sig från över 500 sökanden ner till 3 kvar så är det lite surt.

Plåster på såren?
De ringde precis från ett annat jobb jag sökt och ville träffa mig. Det och en chokladboll ska nog lösa det mesta...


A.

8 Comments:

Blogger Ninde said...

Ska genast köpa magsårsmedicin av konkurrenten..;)

4:21 em  
Blogger A. said...

Bra där! Fast jag tycker du skippar magsåret istället. ;-)

4:47 em  
Blogger Ninde said...

Visste inte att det alternativet fanns;) Får väl bli när vi blir hemmafru/hemmaman på wisteria lane då...

4:51 em  
Anonymous Anonym said...

There, there, vad dumma de var. Du är ju bäst, ju.

8:34 em  
Anonymous Anonym said...

Idioter. Men andra sidan serverade de dig en utmärkt anledning att käka chokladboll. Alltid ngt. :-|

11:20 em  
Blogger A. said...

Ninde: Det alternativet finns alltid. På wisteria lane kommer vi gå och vara glada hemmamän/fruar utan minsta magproblem... :-)

Gina: Tack Gina. Precis såna kommentarer jag gillar!

Moi: Fick trösta mig med chokladbollen och lite bittert är det allt. Men choklad hjälper mot det mesta...

8:19 fm  
Blogger Peppe said...

Äsch, de är inte värda dej.

12:57 em  
Blogger A. said...

Peppe: Jag tror du har rätt :-)

1:40 em  

Skicka en kommentar

<< Home