onsdag, november 22, 2006

Mitt eget isberg

Idag har jag absolut inget att göra alls. Inte ens gamla högar på skrivbordet finns längre.

Så här otroligt tråkigt har jag inte haft sen jag såg Titanic.
En 4 timmars film som jag redan innan jag satte mig ner misstänkte hur den skulle sluta. Och javisst. Båten sjönk men tyvärr inte i samma takt som mitt humör.

Ungefär så tråkigt har jag.
Dessutom har Evy gått bort. Min Yuccapalm. Hon klarade sig i ca 7 månader men nu lämnade hon in för någon vecka sen och igår slängdes hon.

I övrigt ska jag visst vara "lekledare" för två personer från landet långt borta imorgon. Har jag ingen som helst lust med.



Dagens dag : Onsdag. AAA av AAAAA.
Lite närmare helg
Dagens lunch : Hemlagade hamburgare. AA av AAAAA.
Sällsamt torra.
Dagens Linda R: "...Fadde visste inget om mitt utvik..."
Perfekt. En sån tjej vill jag ha. Känns som det är mer nöd än lust så fort hon är inblandad. I alla fall för mig.
Dagens Kollega: Nr 2 som inte kan köpa det huset hon vill. För kollega 1 har flyttat till samma område. "... hon vill ju bara förstöra för mig, A kan du fråga vad de betalade?..."
Ehh, njet.
Dagens Kontorsstol: Min.
Bra bakåtfällning är viktigt tråkiga dagar.
Dagens frisyr : Farligt nära totalhaveri.
Dags att ringa lilla frisörskan. Dock måste jag stålsätta mig innan då hon sagt att håret ska färgas. Och väl på plats är hon för söt så jag bara håller med henne i form av stenåldersläten.


Alltså utnämns den här dagen till Isbergsdagen. Mitt humör sjunker snabbare än temperaturen i öknen på natten.

A.

8 Comments:

Blogger Ninde said...

Nä...Titanic var bra förutom att de kunde klippt bort några "springa runt och försätta oss i omöjliga situationer alltmedan skeppet sjunker" scener.

Eller också är jag partisk för att jag har lite speciella minnen med den filmen.;)

2:41 em  
Blogger A. said...

Partisk ;-)

2:45 em  
Blogger Ninde said...

Nä...dessutom var det en tjej jag såg filmen med.;)

3:23 em  
Blogger A. said...

Utesluter ju inte partiskhet iofs ;-)

Men okej, det var precis de scenerna som du nämnde som störde mig mest...

3:26 em  
Anonymous Anonym said...

"Perfekt. En sån tjej vill jag ha."
Nu börjar jag tappat allt hopp om dig, A.

12:33 em  
Blogger A. said...

Ida: Ironi min vän. Trodde det framgått vad jag tycker om fröken ifråga:)

1:15 em  
Anonymous Anonym said...

Ironi är ute.

1:33 em  
Blogger A. said...

Vem har sagt att jag är modern eller följer trender? ;)

1:53 em  

Skicka en kommentar

<< Home