måndag, november 20, 2006

Le Facit

Då ni var osedvanligt kassa på att gissa och leka lekar borde ni inte få något facit. Men men. Le Blogg har vaknat på rätt sida idag.

So here you go...


A ska under helgen;

- Äta middag hos M & P på söndag. Falskt.
- Vara på stor arena och lyssna på Iron Maiden ikväll. Falskt.
- Tvätta bilen. Falskt. Orkade inte.
- Smsa hela telefonboken av kvinnligt kön med bra förslag klockan 04.34 på natten. Tyvärr sant.
- Säga att "en drink till har ingen dött av". Sant
- Inte genomföra en avancerad strippdans insmord i raklödder som sist jag träffade tjejen som XX nu flyttat ihop med. Sant. Alltså jag gjorde inte det.
- Städa. Sant.
- Inte gå på dop. Sant. Jag var inte på dop.
- Köpa en ny skjorta. Falskt.
- Inte slå förra helgens flottrekord med McD, Sibylla & Mcd igen inom 12 timmar. Sant.
- Köpa Passionsfruktsläsk om det ska drickas sprit...Sant.
- Inte åka taxi för 600 innan förfesten. Sant.
- Kolla fotboll med korkade kompisar. Sant.
- Klippa mig.Falskt.
- Äta lax till middag. Sant.
- Gå på inflyttningsfest. Sant.
- Gå ut och jogga. Sant. Och nu skämms jag. En fredag tidig kväll går jag ut och joggar. Jag brukar håna såna som mig.
- Hälsa på brorsan. Sant.
- Tippa. Sant.
- Läsa en bok. Sant. Huliganböcker. Eller som jag ser det. Socialreportage om 80-talets arbetarklass i Sydengelska städer.
- Se på tv i sängen. Varje kväll. Sant.
- Äta glass. Rocky Road med marschmallows... Hölls nästan på att glömmas bort men. Sant. Nu har jag ingen kvar.

Ja det var min helg det. Och vad jag längtar till nästa helg.

Dagens frågor.
Är det verkligen värt att skaffa ett gymkort? Måste ju börja träna inför det där jävla loppet.
Är inte Äventyraren Thomas Crown en ganska underskattad film... Och är inte Rene Russo värd mer uppmärksamhet..

A. Uttråkad.

8 Comments:

Blogger Ninde said...

Två frågor:
Har inte Rocky Road funnits förut men då i väsentligt större förpackning?:(

Vilken typ av respons gav sms initiativet?:))

3:27 em  
Blogger A. said...

Två frågor. Två svar.

Rocky Road i större förpackning. Ingen aning. Räcker med den storleken som finns för mig :-)

Typen av respons var vitt skilda. Allt ifrån radiotystnad som var så stark att man trodde vi var under attack av ryssen, till ett frågande svar av karakären "... Är du i Malmö eller?..."

Samt ett dagen efter svar där det lite försynt undrades om jag var bakis. Ett svar är bättre än inget svar resonerade jag och käka glass... :-)

3:45 em  
Blogger Ninde said...

Aha;)

3:54 em  
Blogger A. said...

Japp så var det. Alltså två svar av tre får anses som godkänt i fråga om svarsprocent. Malmö är tveksamt om den är godkänd pga avstånd men min blogg mina regler... ;-)

4:06 em  
Blogger Ninde said...

Och ingen av dem var till ..."tjejen som XX nu flyttat ihop med"? ;)

4:18 em  
Blogger A. said...

Haha.. Nej det var det inte. Men hon hade kul åt den historien som hon med glädje berättade för alla på festen. Men men. Det kan jag bjuda på... ;-)

4:27 em  
Anonymous Anonym said...

Thomas crown är en skitfilm, och rene russo är inte värd någon uppmärksamhet alls.

5:23 em  
Blogger A. said...

Vaknat på fel sida lillbrorsan... :-)

10:51 fm  

Skicka en kommentar

<< Home