fredag, november 17, 2006

Le Helg

Efter i nästan ett års tid talat om för er exakt hur mycket jag ska göra i helgen, eller oftast hur lite tänkte att det var dags för ett trendbrott.


Alltså blir A's helg i form av finn fem fel. Och för att göra det lite svårare så tar vi några negationer om vad jag inte ska göra också.

Vad av detta är inte sant alltså...


A ska under helgen;

- Äta middag hos M & P på söndag.
- Vara på stor arena och lyssna på Iron Maiden ikväll.
- Tvätta bilen.
- Smsa hela telefonboken av kvinnligt kön med bra förslag klockan 04.34 på natten.
- Säga att "en drink till har ingen dött av"
- Inte genomföra en avancerad strippdans insmord i raklödder som sist jag träffade tjejen som XX nu flyttat ihop med.
- Städa
- Inte gå på dop.
- Köpa en ny skjorta
- Inte slå förra helgens flottrekord med McD, Sibylla & Mcd igen inom 12 timmar.
- Köpa Passionsfruktsläsk om det ska drickas sprit...
- Inte åka taxi för 600 innan förfesten.
- Kolla fotboll med korkade kompisar.
- Klippa mig.
- Äta lax till middag
- Gå på inflyttningsfest
- Gå ut och jogga.
- Hälsa på brorsan.
- Tippa
- Läsa en bok
- Se på tv i sängen.
- Äta glass. Rocky Road med marschmallows...

Nåja, upp till er att pussla ihop min helg...

A. På väg mot helg. Som fan.

* En av sakerna som jag inte ska göra kan jag inte gå i god för att det inte kommer hända så tar ni fyra rätt så är det okej...



8 Comments:

Anonymous Anonym said...

Men gud. Så många inte. Min hjärna är för trött för att hänga med. Jag hoppas i alla fall att du får kul!

4:14 em  
Blogger A. said...

Det är 4 inte:n... :-) Och ingen har sagt att det är lätt. Därav de fina priserna för den som vinner ;-)

Och tack. Ska se till att ha en kanonhelg. Detsamma!

4:37 em  
Anonymous Anonym said...

Du har inte gått på dop i alla fall. Det var ju förra helgen, det vet jag. Man är ju inte helt tappad bakom en vagn va...

7:44 em  
Blogger A. said...

Det är du absolut inte Ida. Bara den lilla missen att det stod att jag INTE skulle gå på dop. Alltså var det inte ett av felen... :)

8:35 em  
Anonymous Anonym said...

Fan. Men glassen då? Jag hade dödat för lite marschmallowsglass just nu...

8:54 em  
Blogger A. said...

Glassen var ju inte fel heller, men jag höll på att missa den:)
Tar lite direkt...

9:08 em  
Anonymous Anonym said...

När kommer facit då? :) (hoppas på det där med raklöddret)

12:17 em  
Blogger A. said...

Det kommer ett facit alldeles strax... ska bara äta lite :-)

12:50 em  

Skicka en kommentar

<< Home