måndag, november 20, 2006

Avdelningen : Varför?

Du är 40 år. Typ.
Du har rött tunnt hår och ett bockskägg.
Du har aldrig gjort något väsen av dig tidigare.
Du bor ensam och äter pizza varje dag.*
Du har en fin bil.
Alltså har du något slags jobb.
Du bor på en lyxadress i The Northern Hoods granne med A.

Behöver du verkligen köpa ett trumset?

Känns så onödigt.


A.Mentalt äldst i området.

* Inte fakta som de andra punkterna. Bara det att jag aldrig sett dig utan antingen komma hem med en pizzakartong eller slänga pizzakartonger.

5 Comments:

Blogger Peppe said...

Den enda mogna lösningen är att du köper ett eget ännu STÖRRE trumset (because size does matter) och överröstar honom.

1:16 em  
Blogger A. said...

Min mogna lösning var annars att punktera däcken på hans bil och lämna en trumpinne instucket i däcket som en ledtråd varför... :-)

Men din lösning känns roligare.

2:08 em  
Anonymous Anonym said...

Japp. Storleken räknas ;) hahaha

3:00 em  
Blogger A. said...

C: Pratar du trummor nu? Annars får jag föreslå en sida som avhandlar såna saker jag tror du menar. Le Blogg är rumsren ;-)

3:09 em  
Anonymous Anonym said...

LeBlogg är inte rumsren....det vet jag;)

4:22 em  

Skicka en kommentar

<< Home