tisdag, november 21, 2006

More Breaking News

Enligt mail från Clark Kent är det den internationella tv-dagen idag.
Lite som varje dag i La Casa A.

Pratade med en kompis igår som inte har någon tv och det var länge sen jag ärligt tyckte så synd om någon. Säger nog mer om mig än om den personen.

Liv sökes skulle kunna vart rubriken.
Eller nej.
Jag gillar tv och skulle helt enkelt förgås av tristess om jag inte hade någon. Tänk att vara tvungen att sitta tyst. Ha det tyst eller ve och fasa;

Ett veckodagsbesök av en kompis... hualigen.


Jag blev dessutom just kallad Herr Gunstig Junker av en klient när han bad mig fixa en grej. Kändes inte som att det är ett namn man tar till om man är skitnöjd med mina tjänster... :-)

A.

8 Comments:

Blogger Ninde said...

Herr Gunstig Junker, moha ha ha. Av en avundsjuk äldre herre eller?

Veckodagsbesök av kompis? Nä bjuden på mat och skor av kompis på vardagskväll. That's how you do it;)

11:09 fm  
Blogger A. said...

Japp. Närmare pensionsåldern... :-)

Läste det. Satt och förbannade mina kompisar för att jag aldrig kommer hem med stövletter från dem ;-)

11:16 fm  
Blogger Ninde said...

Och nu måste jag försöka jobba samtidigt som min hjärna skapar bilder av A som vinglar gatan fram i stövletter. Tack för den du...;)

11:37 fm  
Blogger A. said...

Var så lite. Har samma bild jag med men det ser helt okej ut i min värld. Framhäver mina ben lite lagom ;-)

11:49 fm  
Blogger Ninde said...

..och du undrar varför kunderna kallar dig konstiga saker?;) Vem ska jag prata med? - Vänd dig till A därborta. Nej inte han den korta mörka. Han den blonda med kort kjol och nya stövletter i stl 43(?)

12:09 em  
Blogger A. said...

Hmm... Jag förstår vad du menar. Får nog börja hålla in med mina konstiga önskningar om socialt accepterade mans-kjolar och klackar... ;-)

Men tror inte jag skulle vingla mer än valfri fotbolsspelare i damlandslaget på valfri fotbollsgala hehe

1:32 em  
Blogger Ninde said...

Damn, vad bitchig du är när du har klack A ;)

3:15 em  
Blogger Ninde said...

;)

3:37 em  

Skicka en kommentar

<< Home