fredag, november 24, 2006

A Paid Man.

Vi har behandlat min äldre man tidigare.
Hur höll mig i handen
Hur han såg till att jag kom in i taxin.
Hur han inte noterade hur folk stirrade på mig.

Så här kommer det som jag hoppas att ingen på hela Birger Jarlsgatan såg igår.

Vi står ute på gatan och håller varann i handen. Jag försöker få loss min hand och lyckas en gång bara för att han ska ta tag i den igen. Mannnen vi pratar om är 50+. A i höga 20...

Helt plötsligt när vi står där och håller varann i handen drar han mig till sig. Och stoppar ena handen innanför mig kavaj och gör något i min innerficka.
Samtidigt viskar han.

"...As a token of my appreciation..."

Något jag givetvis även det hoppas att ingen har hört på hela Birger Jarlsgatan. Det i kombination med att vi håller varandra i handen/kramas ser inte bra ut. Inte alls bra ut.

Tittar senare i innerfickan*
Där ligger 500 kronor. Nu hoppas jag vid gud att ingen såg oss kramas/hålla handen, han viska i mitt öra och ge pengar till mig...



A. The boy toy.

14 Comments:

Blogger Ninde said...

Attans att man missade det. Kunde funnits mobilfilmat på min blogg nu ;) Inte för att jag har någon aning men är inte 500kr ruskigt billigt för det traumat?:))

12:09 em  
Anonymous Anonym said...

Haha. A har blivit gigolo. Det här gjorde helt klart min dag.

12:11 em  
Anonymous Anonym said...

hahahaha- det gjorde hela min helg! hahahahahaha

12:48 em  
Anonymous Anonym said...

Frågan är vad du nu ska göra med femhundralappen? Risken är väl att du får smak på lättförtjänta extrapengar... Huh.

12:54 em  
Anonymous Anonym said...

Får jag också hyra dig? thihihi

1:03 em  
Anonymous Anonym said...

Förresten. 500 pix bara för att hålla handen. Jösses. Du skulle kunna bli rik på ett ligg. ;-)

1:19 em  
Blogger A. said...

Ninde: I så fall hade du kunnat önska dig exakt vad du ville i julklapp i utbyte mot att få se den filmen raderad...

Billigt? Nja, man får vad man betalar för men i traumahänseende så känner jag att det var skäligt så länge ingen jag känner såg det :-)

Moi: Och du som kanske trott att jag jobbar på kontor... Kanske klarnar varför jag aldrig skriver något kvällar eller helger... ;-)

Lois: Du har alltid vart lättroad... :-)

Ida: Har inte bestämt mig än. Jo, lättförtjänta pengar lockar men inte hur mycket som helst. Tror inte på myten om "den lyckliga horan"... Det blir tillskott i julklappskassan... Måste ju bibålla min "inom familjen ställning som den som ger bäst julklappar"

Gina: Hyra? För Le Bloggs läsare är det gratis ;-)

1:25 em  
Blogger A. said...

Moi igen: Som jag sa. Man får vad man betalar för. Sen är det väl tveksamt om mina betaltjänster sträcker sig så mycket längre ;-)

1:26 em  
Blogger Ninde said...

Åh, vet precis vad jag hade önskat mig. En manlig köksslav att stoltsera med nästa gång jag ska ha tjejmiddag. :)

4:02 em  
Blogger A. said...

Hehe... Du ser. Du är lite besviken att du inte var på Birger Jarlsgatan igår eller hur. Speciellt som jag är en grym kock ;-)

4:15 em  
Blogger Ninde said...

Grymt besviken :(

4:42 em  
Blogger Ninde said...

Den här kommentaren har tagits bort av bloggadministratören.

4:42 em  
Blogger A. said...

Förstår det, kanske inte för betjäntdelen men det hade nog vart en kul syn... ;-)

4:50 em  
Blogger Ninde said...

Exakt ;)

4:56 em  

Skicka en kommentar

<< Home