måndag, november 06, 2006

Sing a long

Igår. Lite lagom seg efter resan hem så såg jag på ett otroligt dåligt program som det går 13 stycken på ett dussin i Sverige just nu.

Sing a long påTV3.
Med Sussie Eriksson, Reuben Salmander och en skrikande Johan Ulvesson. Om de nu ska bjuda in folk från Mamma Mia kunde de väl tagit Jenny Miina. Upprörande.
Och dessutom verkar det som att Mamma Mia ska sättas upp i landet långt borta. Såg lysande reklamskyltar för det. Alltså kändes det som om jag var hemma nästan.
Typ.

Förresten.
Sist jag skrev något om Jenny Miina fick jag ett mail från henne där hon tackade för de positiva sakerna jag skrivit.
Det ni.
Och det är helt sant.
Och alltså bekräftade hon att hon var exakt lika grym i verkligheten som jag trodde.

Le Blogg når ut långt.

A.

3 Comments:

Blogger Peppe said...

Internet är FAN-TAST-ISKT.

2:37 em  
Anonymous Anonym said...

Jag gillar Reuben Salmander. Tänkte att han väl var en okej skådis men så var jag på Mamma Mia. Och herregud, karln kunde ju sjunga också! Knäsvag.
(hoppas på att få ett mail från Ruben nu)

2:38 em  
Blogger A. said...

Peppe: Visst är det:-)

Ida : Kan bara hålla med. Sjukt vad han sjöng. Inte som Jenny M men ändå... Fick nästan rysningar.

Och lillbrorsan, ska du fåna dig och kalla mig fjolla nu så tar jag tillbaka delfinen...

2:55 em  

Skicka en kommentar

<< Home