fredag, december 08, 2006

All by myself

Är inte lika roligt längre...

Det ringer inte ens någon och skäller på mig. En postkille som såg ut som Abbe Barsom var här och det är det roligaste som hänt. Överlägset roligaste. Han var visst van vid den kommentaren dessutom.

Orginell är man inte... Heller.

Lunch snart och jag saknar nästan. Bara nästan, kollega 1-6.


A.

Nu tas alltså förslag emot på vad jag ska göra. Bästa förslaget vinner gratis reklamplats för sig själv i nästa inlägg på Le Blogg.

13 Comments:

Anonymous Anonym said...

Sök på internet på office-pranks.
Exempel:
http://www.officepranks.com.au/officepranks.html#prankideas
http://gwally.com/pranks/archives/cat_office_pranks.php

Muahahahhaha *tihi*

12:35 em  
Blogger Kim da Costa said...

Logga in på dina kollegors mailkonton eller MSN och skriv småsnuskiga mail/meddelanden till deras partners. Det brukar jag göra.

12:48 em  
Anonymous Anonym said...

Jag tycker du skall lägga spikar i kollegornas stolar....som händer i Sthlms kollektivtrafik...haha vore asroligt!:D

1:02 em  
Blogger A. said...

404 : Världsklass de där småknepen.

Kim M: Haha, det var det bästa förslaget hittils. Du leder ligan för gratis reklam i nästa inlägg. Eller va fan resten av dagen säger vi...

C: Asroligt, och lite väl elakt kanske? Din lilla sadist :-)

1:05 em  
Blogger Peppe said...

Rym! Gå hem, kolla på fem avsnitt av entourage i sängen med choklad och lite rödvin.

Det skulle jag sannolikt göra. Å andra sidan är din arbetsmoral kanske överlägsen min.

2:12 em  
Blogger A. said...

Peppe: Inte alls... det är en lockande tanke. Och Entourage är så jävla bra! Jeremy Piven har ju hittat en roll som måste vara skriven åt honom...

2:17 em  
Blogger Ninde said...

Ja, entourage är världsklass!Och passa på och lek chef och beställ hem lite julklappar åt alla från le Boss ;)

Annars tycker jag att Kims förslag var klart bäst ;)

2:32 em  
Blogger A. said...

Ninde: Nu kom ditt förslag lite sent så det räknades inte in i tävlingen. Men visst vann Kim... Skulle vara sjukt skoj!

Och julklappar gillar vi :-)

2:46 em  
Anonymous Anonym said...

För sent för att tävla. Men du kan ju alltid börja följa min nystartade blogg. :)

4:12 em  
Blogger A. said...

K: Japp lite sent men det gör inget... Ska genast kika dit och kolla lite ;-)

4:30 em  
Blogger A. said...

K: För du är väl den K som brukar kommentera eller har jag fått en ny k? :-)

4:34 em  
Anonymous Anonym said...

Såklart det är samma k. Din trogna uppsala-läsare.

11:02 em  
Blogger A. said...

Det var väl det trodde! Min favorit K! ;)

2:44 fm  

Skicka en kommentar

<< Home