tisdag, december 05, 2006

Inre röster

När ens inre röst oavbrutet messar budskap som låter;

A, kom hem...
A dags att åka nu...
A hem och träna med dig...
Lämna jobbet nu A...
Du måste gå hem nu...
Åk hem A! Dags att sova nu...

Är det dags att gå hem från jobbet då?
Det som skrämmer mig mest är att det är olika röster hela tiden.
Det börjar med Al Bundy, fortsätter sedan i tur och ordning med Drew Carey, Freddie Prince Jr, Chandler , Bart Simpson, Dwight Schrute och sen Dr Cox som antyder att det är dags att sova.

Bjuder bra pengar för ett liv:-)


A.

5 Comments:

Blogger Torpan said...

Haha, bra spridning på rösterna iaf! Då blir du inte lika lätt uttråkad o irriterad på rösterna som om det bara hade varit en! *smart*

12:35 fm  
Anonymous Anonym said...

Kan den Inre Rösten se din inre klocka tycker jag att du ska lyda :)

8:40 fm  
Blogger A. said...

Torpedo: Hmm.. Fan jag vill verkligen ha ett lika coolt namn som du :-) Precis, mina röster är utspridda, det märkliga verkar dessutom vara att de planerar in min tv-kväll i soffan :-)

Gina: Visst är det så att man ska lyda den rösten? Tror inte man ska bråka med inre saker. Kan aldrig sluta väl... ;-)

8:57 fm  
Blogger Torpan said...

Ja, visst är mitt namn coolt? Jag älskar det! Bäst är ju att jag inte kommit på det själv, utan det faktiskt är mitt riktiga smeknamn som andra har gett mig, haha! Men du verkar ju onekligen vara en kreativ snubbe, du ska nog komma på ett bra namn snart o sen manipulera folk till att tro att de har kommit på det o börjar kalla dig det. :D

3:10 em  
Blogger A. said...

Det är faktiskt ännu coolare än jag ens vågats hoppas på :-)

Här ska kluras och sen manipuleras. A är inte så coolt.

4:58 em  

Skicka en kommentar

<< Home