fredag, december 01, 2006

En trevlig liten bit...

A är inget stort fan av musik i största allmänhet. Aldrig förstått de som viger sina liv åt att lyssna på musik eller kan bli helt begistrade över vissa låtar och artister.

Men å andra sidan begär jag inte att folk ska förstå mitt i mångas tycke osunda intresse i att antingen tillsammans med 21 andra män/karlar/pojkar springa runt och sparka på en boll eller för den delen se på 22 andra män sparka på en boll.

Men nu var det musik det här skulle handla om.

Jag ska bara klargöra att jag hatar inte musik. Bara ogillar det mesta. Men ibland dyker det upp små guldkorn. Som igår när jag ligger i sängen och kollar på tv. Scrubs på TV6.*
Då dyker det upp en trevlig liten bit i reklampausen.
En ganska lugn låt som var behaglig att lyssna på.
Ser hela reklamen för att se vilken grupp det är som gör den. Till min förvåning är det inte reklam för en grupp eller skiva. Utan för;

Gears of War... Ett dataspel.
Tror jag slutar lyssna på musik helt och fortsätter zappa så jag drabbas av tennisarmbågstumme under reklampauserna.


A.


*Dr Cox rules som dagens ungdom skulle sagt. Han är nästan hårdare än vad han var i Plutonen.

7 Comments:

Blogger Ninde said...

Vet precis vilken låt, me like :)

11:58 fm  
Blogger A. said...

Me like oxå. Men vad är det för låt egentligen?

Och det känns inte som att den passar ett våldsamt" låt oss förstöra dagens ungdoms" datagspel?

1:13 em  
Blogger Lill-Krizan said...

Skit i Scrubs och reklamlåtar för en stund och låt oss koncentrera oss på fotboll. Den gröna mattan schack.

Vilken klubb är det du har planer på att börja spela i?

Jag är sjukt sugen på att spela nästa år också...

(Ps. Henke klar för United! Ds.)

1:19 em  
Blogger A. said...

Lill-Krizan; Absolut. Vi håller oss till det som är viktigt, i den stora riktiga världen alltså :-)

Finns några alternativ i området faktiskt. Jag mailar dig. Ok?

1:38 em  
Anonymous Anonym said...

Gary Jules-Mad world

2:32 em  
Blogger A. said...

Thanks bro..

4:16 em  
Blogger Lill-Krizan said...

A: Skitbra. Maila på! Du har min mail förstår jag. Står i min presentation.

5:05 em  

Skicka en kommentar

<< Home