onsdag, november 29, 2006

Stark som fan. Eller klumpig som fan.

Igår hade jag fått nog. Fått nog av att vindrutetorkaren på bakrutan inte torkade av hela rutan.
Alltså. In på Statoil. Köpte nytt torkarblad och ska bara vrida ut den torkarbladsarmen för att ta loss det gamla bladet.

Borde vart enkelt.
Resultatet?

Att jag efter ungefär en sekund har brutit av torkarbladsarmen och står med den i handen. I det läget känner jag mig lagom dum och tittar lite nervöst runt omkring för att se om någon sett det och skrattar åt mig.
Hela tiden beredd att säga

"... Armen var trasig och måste bytas..."

Nu är frågan. Bröt jag av den för att jag är klumpig eller stark?


A. Den starke. Eller den Klumpige.

6 Comments:

Blogger Peppe said...

Naturligtvis för att du är så stor och stark och maskulin.

9:21 fm  
Blogger A. said...

Tack du har så rätt. Och med smicker kommer man långt men tyvärr lutar det nog mer åt klumpighet i det här fallet..

9:34 fm  
Anonymous Anonym said...

KLUMPIGHET!!!!:D

10:41 fm  
Blogger A. said...

Du har nog rätt C...

11:53 fm  
Anonymous Anonym said...

Klumpigt! Det var ju tack vare dig vi hade en drulleförsäkring de luxe när vi var yngre...

2:48 em  
Blogger A. said...

Och tack vare dig de hade kvar den...

3:15 em  

Skicka en kommentar

<< Home