onsdag, november 29, 2006

Apropå ingenting

Nu har jag inget att göra. Inte innan lunch i alla fall så det är dags för det årliga arkitekt-stunden. Precis som George C säger;

"...I always wanted to be an architecht. And thats always what I tell people I am..."

Dags för en ny ritning till mitt pepparkakshus. Förra året blev ett fiasko då jag inte orkade göra något men innan dess oj oj oj...

Om jag blir mobbad för det? Antagligen men å andra sidan har jag mycket pepparkakor, sockerglasyr och non-stop att äta sen. Det som dessutom är extra bra är att man alltid kan norpa en liten bit om man är sugen på något. Så efter lunch är jag redo för att visa ritningarna...


A.

2 Comments:

Blogger Peppe said...

2001 hade L-F och jag den dåliga smaken att bygga Twin Towers i pepparkaksmaterial. Det ena tornet hade dessutom ett halv flygplan i sig.

12:23 em  
Blogger A. said...

Haha... Ja det är dålig smak men sjukt kul!

1:02 em  

Skicka en kommentar

<< Home