fredag, december 01, 2006

Le Mor

Mamma A fyller år nästa helg.

Ni tjejer därute. Eftersom Mamma A anser sig vara en tjej så räknas alla in som tjejer dessutom.

Är ett presentkort på valfribehandling på Centralbadet en bra present?
Jag tycker det.

Ska nog åka dit imorgon och skaffa en. Behandling alltså.
Åt mamma.
Kommer förmodligen sluta med att jag själv ligger på ett bord insmord i alger, har gurkor för ögonen och duschar i lera. För att avsluta med en multiyoga-antioxidant behandling av mina handleder eller ögonlober...



A.

4 Comments:

Anonymous Anonym said...

En mycket bra present! Jag hade fanimej börjat lipa som mor. Risken är väl att Le twin eller lillebror läser här och snor idén rakt av, bara sådär. Vad gör du då?

11:16 em  
Blogger S said...

Tycker också att det är en perfekt present!

12:49 fm  
Blogger A. said...

Ida: Hoppas nog jag slipper se tårar men glad blir hon nog. Vi får se nästa söndag... Och ingen risk att de snor idén. Le Twin känner inte till Le Blogg. Bara få utvalda vet vem jag är på riktigt. Lillbrorsan har en sjukdom som gör att han inte kan sno den - Kronisk student fattigdom... :)
Sandra: Tack, och det tycker jag med...

5:04 em  
Anonymous Anonym said...

Uuurbra present!

3:14 em  

Skicka en kommentar

<< Home