fredag, december 08, 2006

Saker jag kan göra idag...

Idag kan jag göra i princip vad jag vill. Ensam på Le Office.

Har redan hunnit med att småsjunga lite. Eller riktigt högt och falskt faktiskt.
Jag kan lägga mig i soffan och läsa tidningen.
Jag kan lägga mig i soffan och sova en stund.
Jag skulle kunna jobba naken.
Jag kan, om jag vill gå på toaletten med öppen dörr.
Jag har och ska läsa en massa onyttigheter/mindre världsligt viktiga fotbollsnyheter.
Jag kan och ska hetsa folk att skicka roliga/snuskiga/oanständiga/tråkiga mail till mig..


Det blir min dag det.

Men jag vill inte överarbeta situationen så ett tag till blir det att smyga runt och sjunga "All by myself". Och då bara den textraden.


"Alll baaaaj maaaaaajseeeeeeeeeellllllllffffffff"

A.

8 Comments:

Blogger Peppe said...

Jag tycker att du ska klä av dej naken och spatsera omkring i officen.

10:33 fm  
Blogger A. said...

Det är faktiskt det mest lockande alternativet... tror dock att jag är lite för feg. Men va fan, Casual friday!

10:54 fm  
Anonymous Anonym said...

skön grej...jag kommer förbi!:D

10:59 fm  
Blogger A. said...

Då spricker ju allt C. Då är jag inte ensam på kontoret längre. Tyvärr...

11:08 fm  
Anonymous Anonym said...

haha sant så sant.....men om jag kommer med chokladbollar o popcorn då?Är jag välkommen då?

11:46 fm  
Blogger A. said...

Då är du välkommen men det blir inget naket ;-)

11:46 fm  
Blogger Peppe said...

Nu blir ni så där flirtiga igen.

2:10 em  
Blogger A. said...

What? Jag satte ju skåpet och talade om att det blir inget naket :-)

2:54 em  

Skicka en kommentar

<< Home