tisdag, december 19, 2006

Hipp Hipp Hurra

Le Blogg 1 år idag.

Idag. För precis ett år sen föreslog/beordrade CK mig sluta maila hela tiden om att jag inte hade något att göra och starta en "jävla blogg istället" om jag hade något att säga.
Mitt svar till honom:
"hur gör man det då?"

Han skrev något om att om jag hade tid att maila om det så hade jag tid att hitta det på nätet. Ett år sen mina vänner. Något som startades på ren jävelskap. Då var det 5 personer som fick veta om den.

Först inlägg: Måndag 19:e december.
Första kommentar: Clark Kent. (CK)
Första kommentar av "utomstående" : Ajja, vart helt chockad över att någon läste den förutom de tokar jag berättat för den om...



A.

16 Comments:

Anonymous Anonym said...

Detta är min favvoblogg :D

9:13 fm  
Anonymous Anonym said...

Och om du bara visste så otroligt många gånger jag varit oändligt tacksam över Le bloggs förmåga att muntra upp mina arbetsdagar. Om du bara visste...

Aldrig har väl mina matlådor känts lika intressanta som när de kunnats jämföras med dina. :)

Keep up the good work!

9:50 fm  
Anonymous Anonym said...

Jag håller med. Le Blogg och en kopp kaffe muntrar upp även den fulaste tisdag.

9:56 fm  
Blogger A. said...

Allihopa: Smicker, I like som fan!

Kul att ni orkar läsa det som står bara.

10:04 fm  
Blogger Ninde said...

Såklart vi läser och ler! Grattis på årsbloggdagen!

10:30 fm  
Blogger A. said...

Ninde: Tack tack. Le Blogg är stolt och känner sig betydligt mognare än för ett år sen ;-)

10:51 fm  
Anonymous Anonym said...

Stort grattis A! Jag läser troget varje dag och låter mig muntras upp i jobbtristessen. Om ett par dagar är det förresten min tur att fira ett år. Inte illa pinkat av oss. Ett helt år. Det trodde jag aldrig.

10:57 fm  
Anonymous Anonym said...

Jag firar osså snart 1 år.....men dock bytt adress under tiden...men spelar ingen roll!

11:25 fm  
Blogger Ninde said...

a: ;)

11:37 fm  
Blogger A. said...

Moi: Jag tror att du och Ajja är de som jag inte berättade om Le Blogg för är de som vart med längst...

Hur hamnade du här egentligen för "på den tiden" fanns det inga länkar någonstans till bloggen?

11:43 fm  
Blogger A. said...

Och du också 404. Så jag inte glömmer dig. Du blir så kinkig då...

11:45 fm  
Anonymous Anonym said...

A: Bra att du inte glömmer mig. :)

Jag tror jag kom hit via dot eller om det var Ajja.

1:01 em  
Blogger A. said...

Dot ja... hon var rätt tidigt också. Men Ajja var först :-) Frånsett de invigda...

1:19 em  
Anonymous Anonym said...

Jag vet faktiskt inte riktigt hur jag hamnade här. Jag irrade planlöst runt i mellandagarna och strax efter nyår i jakt på något, vad som helst. Och så hamnade jag här och inte har jag ångrat mig. :-)

1:41 em  
Blogger A. said...

Du var så välkommen :-)

2:32 em  
Anonymous Anonym said...

JA MA LE BLOGG LEEEVA, JA MA.. osv.
Tack A. for de manga skratt och breda leenden som brukar ge mina arbetsdagar en finfin start!

4:25 em  

Skicka en kommentar

<< Home