fredag, januari 12, 2007

Avdelning utpressning?

Och sen fortsätter han med det här...


Lillbrorsan säger:
hmm,,ok,,å apropå om å låna stålar+
A säger:
nej skrev inget om det...
Lillbrorsan säger:
OM DET GÅR TAR JAG GÄRNA EN HUNDRING
A säger:
sosse...
Lillbrorsan säger:
OJ
Lillbrorsan säger:
oj
Lillbrorsan säger:
hade lite kortdragningar som inte var drtagna en
A säger:
stora bokstäver, betyder det att det är extra viktigt..?
A säger:
hehe
A säger:
hur mycket behöver du. På allvar alltså...
Lillbrorsan säger:
200
A säger:
räcker det? Jag har ju redan fattat att jag aldrig får tillbaka det...
A säger:
haha
Lillbrorsan säger:
hallå,,,om ett par år får du ju tillbaka,,vi kan väl säga så här,,om jag inte har möjlighet att låna av dig,,så kommer min studiemotivation å sjunka så att jag aldrig kommer klara att få ett vettigt jobb,,å då kan du ju kyssa dina pengar goodbye

Lillbrorsan säger:
Man kan säga att du investerar i mig i dåliga tider och får utdelning i strålande :-)



Ekonomistudent. Har visst lärt sig lite väl mycket lite väl fort.


A.

5 Comments:

Blogger Ninde said...

Ha, ha skön lillebror du har! Självfallet gjorde du din Storebroderliga plikt och gav honom pengarna? :D

2:48 em  
Blogger A. said...

Självklart gjorde jag det. Inte evil mot alla... :-)

2:49 em  
Blogger Björnen said...

Småbröder alltså...
Var försiktig bara så att han inte tror att han kan få allt han vill ha. Annars vill han väl snart ha en lägenhet och en ny bil av dig också. ;)

9:59 fm  
Anonymous Anonym said...

Ja för det lär ju ske "björnen"

7:13 em  
Blogger A. said...

Lillbrorsan : En öm tå?

8:15 fm  

Skicka en kommentar

<< Home