måndag, januari 15, 2007

A tråkar till det.

Måndag idag. Utan den där känslan om att vara helt paj.
Jag är utvilad. Sjukt utvilad.

Fredag - Hemma, ensam och kollade på TV. Åt mat som var god och somnade i soffan klockan 22.14. Nöjd. Såg en fallande stjärna. Önskade mig saker.

Lördag - Vaknade tidigt. Åt kanelbullar till frukost. Tog en promenad. Åt lunch - McD. Kollade på TV. Läste ut M. Graf's bok. Läste ett korsord. Somnade 21.03 i soffan. Flyttade till sängen innan 23.00... Nöjd

Söndag - Blåste lite ute. Tog en biltur till Hemköp (500 m) Satt inne. Gjorde två korsord. Kollade mycket på tv. Läste tidningen. Åt pizza. Somnade nöjd


Slutsats : Skittråkigt i andras ögon. Asbra i mina. Jag är utvilad. Och på bra humör. Som fan.


A.

4 Comments:

Anonymous Anonym said...

Det lät alldeles underbart tycker jag.
Bara reprisen på Antikrundan lördag em. som saknades..
(sorry, du bad om det! :)

10:56 fm  
Blogger A. said...

Såg faktiskt den :-)

10:58 fm  
Blogger Lill-Krizan said...

Du är cool.

1:17 em  
Blogger A. said...

Lill- K: Jag vill sååå gärna tro det i alla fall haha

2:06 em  

Skicka en kommentar

<< Home