tisdag, februari 20, 2007

Men åh...

One of those days.

Som förmodligen inte kommer att gå till historien.
Jag har ont i en tå.
Arne Weise verkade trots sin bedyran om att han numer är nykterist vara påverkad av något hos Filip & Fredrik igår.
Jag har ingen lust med något.
Jag fryser.
Jag är trött.
Jag är hungrig.
Jag är omotiverad.
Jag är slö.
Jag såg en bild på Carolina Klüft.
Jag har tråkigt.

Roa mig. Ni får fem minuter*

Och nu när jag läst igenom det här kan vi lägga till att jag dessutom är gnällig.


A.


* Har faktiskt på Gotland blivit mer eller mindre uppraggad med den kommentaren.
"...Hej, det här stället är skittråkigt, roa mig, du får fem minuter på dig. Gillar jag inte dig går jag hem..."
Jag föreslog shots och berättade historien om "killen med vattenskalle på disco". Hon blev kvar.

4 Comments:

Anonymous Anonym said...

Roa dig? Ok. Jag föreslår att du tänker ut den äckligaste pimpade semlan du skulle vilja bjussa kollegorna på. Tryter fantasin finnes tips på min blogg. :)

11:57 fm  
Blogger Björnen said...

Tror du missade en sak:
Jag är illamående.

Den borde ligga direkt efter Karolina Klüft-bilden.

1:03 em  
Blogger SixesAndSevens said...

Gnäll? Det där lilla? Bättre kan du!

1:21 em  
Blogger A. said...

K: Det var tur jag ätit lunch innan jag läste om dina pimpade semlor :-)

Björnen: Men är påven katolik? En så självklar reaktion. Men är samtidigt lite orolig för henne. Spasmer är inte alltid att leka med och tänk om hon skulle "lite spontant" spreta med fingrarna så att någons öga ramlar ut...

6&7: Hehe... Jag var ganska nöjd med mitt gnäll. Tills nu... :-)

1:29 em  

Skicka en kommentar

<< Home