måndag, mars 19, 2007

Exakt det samtalet man vill ha 16.47...



Söt tjejröst - Hej A, det är XX XXX från XXX XXXX
A's röst - Hej....
Söt tjejröst - Skulle bara kolla om du är klar med presentationen för frukostmötet på onsdag. Vore bra om du kunde maila den till mig.
A's röst - Ehh, jag är nästan klar. (lögn lögn lögn) Vilka är det som ska vara med, tänkte anpassa den lite efter de som är där... (lögn lögn lögn lögn, har jag tackat ja?)
Söt tjejröst - Det är folk från alla avdelningar.
A's röst - Okej, då kör jag lite generellt så får folk fråga...
Söt tjejröst - Vad bra, då ses vi på onsdag, ska bli kul!
A's röst - Ja, absolut...

Frukostmöte?
Hur tidigt är ett sånt?
Har jag tackat ja till det?
Måste jag köra en dubbelwindsor?
Ska jag verkligen göra det?
Kan jag använda något gammalt?
Kommer det sitta skinntorra gubbar och käka mackor när jag pratar?


Fan.


Dessutom.
Inom en timme avgörs det om det blir mössa för en månad framåt/besök på stranden i Thailand med sax i handen eller om jag kan sova utan att vakna och se ut som Einstein*



A.


* Inga andra likheter.

4 Comments:

Blogger annen said...

Haha! Usch, taskigt läge! Hoppas det går bra :)

5:37 em  
Blogger Ninde said...

Håller tummarna och hejar på dig!(Fast om pannkakor är Lucifers mat så är morgonmöte hans mest geniala uppfinning. Alltid för tidigt.)

5:42 em  
Blogger S said...

Så länge du inte ser ut som Teddie i Vi på Saltkråkan. Fast då skulle ingen höra vad du sa på frukostmötet utan bara stirra på din nya frilla.

6:08 em  
Blogger A. said...

Annen: jag vet... Tur att jag jobbar efter hamstermetoden och spar det mesta så jag har nog något gammalt att använda. ;-)

Ninde: Du har så rätt! Han ligger bakom en del skit den där Lucifer...

Sandra: Jag tror inte jag ser ut som Teddie... Men man kan ju hoppas de fokuserar på frillan ändå ;-) Jag skulle gjort det...

8:13 fm  

Skicka en kommentar

<< Home