tisdag, april 10, 2007

The dying art of introduction....

Finns det en korkad fråga kvar i världen att ställa kan man ge sig fan på att Praoeleven kommer ställa den.

Intressant att se att det uppenbarligen bara är A och Le Bloggs läsare som fattar något.

"...Men om jag kontaktar den här personen. Kommer han veta vad det gäller då?..."

Undrar vad han tror svaret är på den frågan.
Att de som han kontaktar är medium som innan man ringt vet vad det ska handla om?
Att alla mina klienter är som Saida och sitter med Tarotkort?
Att det på 2000-talet räcker med att ringa så löser sig allt?

Jag vill nita honom.


A.

9 Comments:

Blogger Ninde said...

"Kommer han att veta vad det gäller då?" Moha ha...

Det är då du känner nitningslusten välla fram som du framhåller din omständigaste mest halvsenila kollega som varande en expert på just det området.

Kollegan kommer bli överförtjust över att ha någon att föreläsa för och du kommer att ha en fri eftermiddag..praon kommer att få behålla sina framtänder. Win-win situaion.. ;)

3:12 em  
Blogger A. said...

Haha... att jag inte tänkt på det. Tar den direkt imorgon. Nu uppdaterar han adressregister ;-)

4:45 em  
Blogger Ninde said...

Den här kommentaren har tagits bort av skribenten.

4:57 em  
Blogger Ninde said...

Den är fin den med.."uppdaterar adressregistret" he,he..

4:58 em  
Blogger Björnen said...

Tror det är helt legitimt att nita honom för det. Jag stödjer dig.

Du har förresten en utmaning som ligger och väntar på min blogg.

7:19 em  
Anonymous Anonym said...

A, be nice and behave!

8:03 em  
Blogger A. said...

Björnen: Sånt gillar jag. Då har jag något att göra imorgon!
Ida: det gör jag alltid;)

8:41 em  
Blogger  said...

Sätt praoen på något relativt kompicerat jobb men inte alltför svårt, något på hans/hennes nivå, det tror jag är trixet att bli av med för mkt frågor...

Tex gör 25 olika geometriska figurer på datorn "sortera alla dom här pappren i alla dom här pärmarna" eller nått sånt.

10:31 em  
Blogger A. said...

Pata: Problemet är ju att jag kan ju inte 25 geometriska figurer. Han kan ju blåsa mig :-)

5:12 em  

Skicka en kommentar

<< Home