onsdag, april 04, 2007

Om bara någon timme...

Så är det dags för min överraskningsfest.
Middag och något mer.
Jag misstänker någon konsert. Men det är jag. Och säkert inte Thåström eller någon som sjunger på svenska. Men det får jag leva med.

Mest nyfiken : A. Nån present måste jag ju få.

Imorgon. Nästan påsk. Det ni och jag piper iväg från La Stada med en väldans fart. Moooot Norrland och skidbacken. 6 timmar tar det. Minst 4 av dem med lillbrorsan i bilen. Jag räknar med att han kostar ca 100 spänn i timmen. Om han är vaken. Det är han sällan.

Jobbigast: Att jag måste packa ikväll. Lockar som fan måste jag säga. Not.

Nu kan ni roa er med att gissa vad jag ska få. Den som är närmast vinner inget alls.
Jag tippar något mer asiatiskt ursprung.
Men hoppas på en Therese.

A.

3 Comments:

Blogger Björnen said...

Jag tror du får en egen PRAO, kanske av asiatiskt ursprung.

Nå, vad vinner jag?

5:51 em  
Anonymous Anonym said...

Åh, tänk om du får en Therese. Inslagen i nåt fint, typ prasslig cellofan med rosa snören. Tänk, det vore nåt det du.

7:12 em  
Blogger A. said...

Björnen. Nja, tror jag avstår det.

Ida: Åh! En Therese i cellofan... Du vet vad en kille vill ha ;-)

8:28 fm  

Skicka en kommentar

<< Home