fredag, mars 30, 2007

Und jetzt kommen noch einen Freitag abend.

Le Helg står för dörren.
Förra veckan bedömde jag vilka risker som helgen medförde sig.
Och ja, mamma ringde på söndag, jag tvättade inte bilen, jag tränade, jag var småfull men skickade inga fyllesms. (Sorry Ida)

Le Helg.

Ikväll. Mat och dricka på lokal med 3 av grabbsen. Amerikanskt med royalistisk twist blir det. Brukar kunna leda till något skoj. Vi får se hur mycket skoj. Som alla vet leder för mycket skoj till fyllesms.
För mycket skoj brukar även leda till att A bjuder på Fernet. Och tycker det är gott.
Men det drabbar inte mig.
Eftersom för mycket Fernet ändå inte leder till att jag blir bakis. Det är värre om det får mig att tro att jag kan dansa. Mycket värre. Och det blir många fler som drabbas.
Men det leder säkerligen till att kompis L inte kan resa sig dagen efter. Svagare människa dagen efter får man leta efter.

Ja det var det hela som var inplanerat.
Inte så det sprudlar av planer. Endast en plan för hela helgen.
Ska jag vara tvungen att tvätta bilen?

Kan man kräva att bli utbjuden, inbjuden eller bara bjuden på något?
Och när jag skriver utbjuden menar jag inte på E-bay eller Blocket.


A.

6 Comments:

Blogger Ninde said...

Bara om man är någon av oss här i kan man kräva det. Övrigt löst folk kan bara kräva att få bli hotade med stryk tycker jag ;)

Amerikanskt med royjalistisk touch..hm? :)

3:36 em  
Blogger A. said...

Då kräver jag det. ;-)

japp, precis så. Klura på den du. :-))

3:44 em  
Blogger Ninde said...

Ha,ha okej..

Hm...klurigt svar efter helgen? ;)

3:47 em  
Blogger A. said...

Kommer givetvis att avslöja svaret. Men tidigast imorgon haha...

3:50 em  
Anonymous Anonym said...

Haha, det är lugnt A, verkligen. Jag skulle förmodligen ändå bara svara med något konstigt eller oanständigt.

5:15 em  
Blogger A. said...

Precis sånt jag är ute efter Ida... :)

11:37 fm  

Skicka en kommentar

<< Home