torsdag, mars 29, 2007

Nye chefen står bakom sitt skrivbord, han syns inte men ropar sulplise!

Nye chefen chockar.

Nu har han ordnat en "surprise" avslutningsfest för mig. Överraskningen är ju borta men jag vet inte vad som ska hända men fram till 22.30 på onsdag ska jag inte boka upp. Inte illa alls.

Ingen som slutat tidigare har fått något sånt. Och idag har informationen om PRAO:en kommit ut. Kollega 1 har redan varit här och sagt att ingen kommer att kunna ta min plats lika bra. (tänk om jag jobbat ordentligt då, vad jag hade kunnat uträtta!)

Avskedsfest. Det är en fin gest.
Undrar vad jag kommer att få för present?
Jag bör få en present om jag ska avtackas.
Men ingen guldklocka, jag klär inte i guld.

Så på onsdag kommer en full A vandra på gatorna i Stockholm som en vanlig man*. Så säg hej. Eller bjud mig på något att dricka.


A.

*lite inne på Fantomenspåret fortfarande.

4 Comments:

Anonymous Anonym said...

Oj, va spinnande..skall bli fantastiskt kul att läsa om detta spektakel...skrattar redan..

Hoppas du får fin pressie men hoppas inte för mycket & håll god min när du packar upp någon porslinsfigur & att du även träffar på många bloggare som bjussar på drink...& skulle du mot all förmodan bli satt på ett tåg till Göteborg (som ett exter)så lovar jag att bjussa dig på en gooo götteboss drink!

5:09 em  
Blogger Björnen said...

Det hade varit en jättefin present ju: En enkelbiljett till Göteborg!

Guldklockor, skålar och porslinsleoparder är ju bara prylar, men en resa till Götet sätter djupa spår som aldrig går ur! ;)

Väntar med spänning på rapport!

5:59 em  
Blogger Ninde said...

Hm..kanske en alldelles egen kareokemaskin? ;)

9:06 fm  
Blogger A. said...

PPPolly: Haha, en porslinsfigur hoppas jag att jag slipper. haha.

Björnen: Jag vet. Vilken present. Och vad långt hem jag får senare på kvällen... haha

Ninde:Haha... Kanske det. Synd att jag är musikaliskt handikappad då bara. Tondöv och taktlös... ;-)

9:21 fm  

Skicka en kommentar

<< Home