onsdag, mars 28, 2007

Boooring...

Fan.

Jag var helt säker på att det var torsdag idag.
Rude awakening när man inser att det bara är torsdag.

Annars har det inte hänt så mycket att skriva om. Lika bra ni vänjer er.
Gårdagen handlade mest om det jag gör bäst när jag inte har något att göra.
Jag sov i soffan och käkade korvbröd till middag.

Nu är klockan snart 11. 00. Det jag åstadkommit idag är att lyckas ta kort på mig själv med mobilkameran. 45 minuters fotande och ett bra kort. Jag är nöjd.
Ska nog maila det till mamma.
Nu kanske hon inte föredrar en fantombild framför familjekorten om jag skulle bli kidnappad längre.

Förövrigt.

Dagens idol : Dwight Schrute. Vilken människa.
Jag tror att det är en Barry White dag idag. Mot Youtube.
Dagens fråga.: Stad eller ö?
Jag skulle blivit politiker. Och inte bara för mina enorma retoriska kunskaper utan även för att jag inte har några som helst problem att vända kappan efter vinden.

När det gäller resan har jag nu fått ett erbjudande som lätt lär gå att övertrumfas av vem som helst.
Pappaledig kompis erbjuder sig att följa med och ha lite semester. Men han tar med sig sin dotter. Min guddotter.

Vad svarar man på påståendet : Det vore väl kul!
Bamseklubben lockar inte.

Det var allt för nu.

Just ja, Le Blogg har fått ett hatmail. Mitt första. Arga samtal, arga sms, arga vanliga brev, arga diskussioner har jag fått förut. Men aldrig ett hatmail.


A.

10 Comments:

Anonymous Anonym said...

Ånej, ett hatmail. Vem är så elak? Ska jag slå han/hon åt dig?

Haha, Dwight ja. The Office var skitkul igår. De små blickar till kameran och deras ansiktsuttryck är sjukt kul.

11:26 fm  
Blogger A. said...

Vill du göra det Ida? Vore snällt.

Men jag vet inte om det är en han eller hon. Saknades ett namn liksom. Bara att jag är en hemsk människa. Men det kommer mer om det senare idag... :-)

The Office är så bra. Och Dwight är min idol...

11:50 fm  
Anonymous Anonym said...

Förresten, jag kan huuur lungt som helst anmäla mig som resesällskap. Anytime säger jag bara.

12:24 em  
Blogger A. said...

Runt 14:e april? Vad sägs?

1:18 em  
Blogger Peppe said...

Folk e helt sjuka i huvudet. Har någon faktiskt författat ett hatmail till Le Blogg?

1:25 em  
Anonymous Anonym said...

Vart bär det hän?

1:44 em  
Blogger Ninde said...

"Jag var helt säker på att det var torsdag idag.Rude awakening när man inser att det bara är torsdag."

Hm..? A traumatiserad av hatmailskampanj? Onsdag. Onsdag ;)

2:17 em  
Blogger A. said...

Ida: Vet inte vart vi ska än. Sol, pool och paraplydrinkar är minimikraven ;-)

Peppe: Visst är de. Mot Le Blogg! Upprörande :-)

Ninde: Ja, jag är i chock uppenbarligen.

2:59 em  
Blogger malin said...

Ö. Alltid ö.

8:44 em  
Blogger A. said...

Vem är jag att argumentera emot. Ö blir det. Åland kanske :-)

8:35 fm  

Skicka en kommentar

<< Home