måndag, april 02, 2007

Inspirerande människor.

Nu är den över. Le Helg. Som innefattat en stor del alkohol, en stor del taxi, en del biltvätt, en del pizza och en del inspiration.

Inspirerande människor.
Jag är en sån. Jag lyckades övertala grabbarna att supa sig tillbaka till medeltiden i fredags. De ville inte leka på lördag alls.
Men helgens mest inspirerande människa är lillbrorsan.
Ingen annan kan komma med ett sånt frenetiskt medhåll och stöd över att 22.10 en söndagkväll åka till McD bara för att man är lite sugen.

"...Hade jag haft bil hade jag dragit direkt. Finns det något bättre än att äta McD i soffan framför tv:n?".

Nej var svaret. Det var sjukt gott.

Det kommer en helg rapport senare om bland annat den otrevligaste människan jag mött, en människa som är kompis till en kompis. Som jag skulle skämmas livet ur mig om jag kände. Och definitivt aldrig låta honom träffa mina andra kompisar. Någonsin. Neverever. Och så lite om hur en nota kan landa på 3500 drygt.

Nu måste jag barnsäkra kontoret. Min efterträdare kommer idag. Jag har massor med bubbelplast och tejp. Jag hoppas det räcker.
Dessutom är jag förkyld.


A.

3 Comments:

Blogger Ninde said...

Lycka till med efterträdaren idag. Bäst att tukta honom redan från början ;)

10:47 fm  
Blogger A. said...

JAg har satt honom på självstudier... :-)

11:30 fm  
Blogger Ninde said...

he,he ;)

12:01 em  

Skicka en kommentar

<< Home