måndag, april 02, 2007

Jo, om jag känner efter riktigt ordentligt

Så är jag nog lite sjuk.

A.

7 Comments:

Anonymous Anonym said...

Stackars dig A som är sjuk.. Jag har hört att när killar är sjuka är det som för tjejer när de ska föda barn.. Aj aj.
(vilken retsticka jag är)

2:26 em  
Blogger A. said...

Om det bara vart så enkelt Ida. Jag lider verkligen. ;-)

2:49 em  
Anonymous Anonym said...

Det är lika bra att dra till akuten med en gång!
Inget att chansa med lixom...

2:50 em  
Blogger Ninde said...

Nejdå a. Du har bara fått en allergichock. Prao allergi. Botas med yogurtglass och kramar.. :)

2:50 em  
Blogger A. said...

Snubbish: Som hypokondriker light så tror jag att du kan ha rätt.

Ninde: Yogurtglassen kan jag nog ordna men sen blir det värre... ;-)

3:00 em  
Anonymous Anonym said...

Nej för tusan, kom inte till akuten. Här vill vi bara ha dödligt sjuka människor, olyckor och eländes elände. Du får ändå bara höra "Gå hem, ta en Alvedon och sov." Det är ingen som skulle tycka synd om dig, jag lovar. Fast jag skulle nog det lite. Kanske. Eventuellt ;)

9:03 em  
Blogger A. said...

Inte ens lite synd om mig. Då håller jag mig hemma. Men lite synd om mig i smyg kan du väl tycka... Det skulle jag uppskatta. ;)

9:12 em  

Skicka en kommentar

<< Home