måndag, april 02, 2007

TGIF med en dålig start.

TGI Fridays. Kungsan. 4 kompisar och en kompis kompis. Totalt 5.

Hur mycket kan en person förstöra för de andra. Efter 5 minuter var jag beredd att slå honom.

Hur mycket dumt kan en person häva ur sig?

Inom 10 minuter vid bordet hade han hunnit med det här.

- Hur stora är de här förrätterna? Jag vill inte ha någon jävla mat för midgets...
- Aldrig att jag lämnar dricks på ett ställe som det här. Aldrig. Jävla Hamburgerbar..
- Alltid om man vill ha en svart tjej med sig hem ska man säga "I'm a sucker for Choclate" . Det funkar jämt. Jämt.
- Blodig, jag vill ha den blodig. Och då menar jag verkligen blodig, är du med...?
- Cola, ligth. Och utan is. Förstod du?

Medan vi väntade på bordet.

- Hörru tjejen, ärligt, hur länge ska vi vänta? Pinsamt.
- Blir så förbannad på såna här hak... Tragiska människor som jobbar här. Man ska va på ställen med underklassen.

Meddelade min kompis som tog med honom medan han var på toaletten att jag aldrig vill se killen igen. Någonsin. Och om han följer med igen kan de stryka mig.
Till slut brast det och jag frågade varför han skulle med om han inte hade något trevligt att säga. Då var han tyst i alla fall.

Tyckte synd om min kompis som ringde och bad om ursäkt dagen efter.

Som tur var gick idioten hem vid halv nio. Det gjorde inte jag.


A.

10 Comments:

Anonymous Anonym said...

Ha ha, vilken jävla dåre! "Det funkar jämt. Jämt" Synd om killen, ju.

12:19 em  
Blogger Björnen said...

Oj, oj, oj! Miffon finns överallt. Tyvärr.

1:09 em  
Blogger Ninde said...

Var det inte något man fick lära sig på körskolan. Typ "en arg förare som möter tio andra=elva arga förare.." Nåt i den stilen. Behövs bara ett miffo för att försura stämningen, tyvärr..

1:19 em  
Blogger A. said...

Maela: Dåre är räcker inte. Han var en centimeter från att paja hela helgen...

Björnen: Verkar så. Jag brukar dock ha sån tur att jag slipper ha dem vid bordet... haha

Ninde: Det kommer jag inte ihåg, var ju så länge sen. Vad betyder egentligen en skylt med siffror på ;.-)

1:28 em  
Blogger Ninde said...

a: Skylt med siffror? Rekommenderad hastighet tror jag ;)

1:37 em  
Blogger A. said...

Som jag trodde då... :-)

1:57 em  
Blogger ajja said...

GGRRRRRRRRR!!! aj lajkit when yur mäd.

2:50 em  
Blogger A. said...

Ajja: Aj Nåw. ;-) Men var så jävla irriterad på honom. Sitta där bland folk han träffat 1 gång tidigare och mästra som någon jävla lill-påve.

Om jag slipper se honom igen kommer jag vara på bra humör resten av livet :-)

3:02 em  
Anonymous Anonym said...

98 %....

3:55 em  
Blogger A. said...

99% minst.

4:09 em  

Skicka en kommentar

<< Home