torsdag, april 12, 2007

Konstiga saker och skräck i sin renaste form...

Helt plötsligt är Le Bloggs alla knappar på svenska. Har inte bestämt mig för hur det känns än...

Och ni som följt Le Blogg riktigt länge. Ni vet. Den stora skräcken. Värre än klimatförändringar. Krig och regn nu när jag ska vara ledig.

Krokodiler. Dessa bestar.

Gissa vad jag har drömt om efter att ha läst texttv igår med chockrubriker som

"Turister ramlade ner till alligatorer" och senare på kvällen "Krokodil bet av armen på vetrinär"

Lömska typer det där.

Annars så har jag gett beslutsångest ett ansikte. Resebyrån igår. Massa bra alternativ till bra priser. Men jag kan inte bestämma mig.

Alternativen är 4 dagar vid en pool på en ö utanför Afrikas kust. Barcelona. Nice eller om det kommer upp något annat förslag.
Restriktioner.
INTE ASIEN.
Inte flyga i en massa massa timmar.

A.

9 Comments:

Anonymous Anonym said...

Paris hade jag tagit. Lätt. Är man ett par förstår jag att man vill åka dit, tydligen är det en av världens romantiska städer. Eller nåt, vad vet jag? :) Men jag skulle nog gilla att åka dit själv ändå. Bara strosa runt där, äta baguett, dricka rödvin, kolla in Mona-Lisa och Le Tour Eiffel m.m.

10:50 fm  
Blogger A. said...

Lite inne på Malta annars... ;-)

11:27 fm  
Blogger Ninde said...

Ja vad har hänt med blogger, det står på nåt konstigt språk nu plötsligt? ;)

Malta, det ska vara fint. Men mer korsriddarborgar än sandstränder har jag hört.. :)

11:55 fm  
Blogger A. said...

Åh... A the Knight of the Cross ;-)

Ja, visst är det konstigt. Dashbord översatt som Instrumentpanel. Vad fan är det egentligen? :-)

11:59 fm  
Blogger S said...

Barcelona är helt perfekt! Spanien är alltid bra.

12:45 em  
Blogger A. said...

Att du skulle hålla på Spanien förvånar mig. Inte ;-)

1:21 em  
Anonymous Anonym said...

Jag e nog den enda minnschan i universum som ej diggade Paris...

Om du åker till Malta så fråga Josey http://josabeth.blogs.se/ om tips....hon har ju bott där ett tag nu... Har förstått att de har äcklig mat..bläääää...sånt går ju fetbort!

2:27 em  
Blogger  said...

Aligatorer är snälla innerst inne, dom är bara hårda på utsidan.

Se dock upp för stingrockor, vi minns att det ju var en sån som tillsist fick Steve "the crocodile hunter" Irwin på fall.

7:27 em  
Blogger A. said...

Är det så alltså... tja, antar att det här är en fråga där jag får lita på dig:)

9:07 em  

Skicka en kommentar

<< Home