lördag, mars 01, 2008

Le Mars - och facit...

Mars. Den krigiske guden från romarriket. Hans månad är vi inne i nu. Det ni.

Igår hade alla ni tjejer som läser Le Blogg chansen att fria till A.
En (1) tog chansen anonymt. En glömde bort det men kom på att hon inte ville gifta sig. Det är en utdelning jag ändå är ganska nöjd med. Men tänk på att det trots allt dröjer fyra år till nästa gång.
Men generellt nöjd med det. Några som läser kan ju vara upptagna.

Idag 30-års fest med årtusendets bästa present till killen som fyller år. Kan dock inte berätta det här men imorgon får ni veta.

Nu blir det gymmet för att se uppumpad ut till kvällens fest. Blir nog bara strandmuskler idag. Som vanligt innan jag ska ut. Eller vem försöker jag lura. Det blir jag och tanterna på cross-trainern. Men jag gillar den. Lite mer vanliga människor som står i det hörnet.


Jag missar melodifestivalen ikväll. Vem tar på sig att rapportera så jag kan vara med i diskussionerna kring nio-fikat på måndag?

Förresten upptäckte jag att sångaren, hunken i BWO - Ale... Nja. Den långhårige killen jobbar på samma ställe som jag. Snor Herr Bard alla stålars? Eller har vi med en idealist att göra. Dra sitt strå till stacken, egna intressen osv. Skulle vara coolt.

Förresten är det bara jag som tycker att en av deltagarna i årets melodifestival som har prefixet Idol- och är blond med spretigt hår ser utvecklingsstörd ut?

A.

1 Comments:

Blogger Ängeln said...

Läs Aftonbladet så är du med i leken!

Varför titta på Melodifestival när det finns andra kanaler att flippa mellan?

9:23 em  

Skicka en kommentar

<< Home