måndag, april 21, 2008

Avdelning - Man är inte 18 längre

Om man vet att man ska spela fotbollsmatch på söndag. Och är på 30-års fest. Måste man då ta lead när det gäller att vara ute till 05.00?

Jag har tidigare spytt galla över taxichaufförer som jag anser vara lite av det värsta pack som finns. Nu har jag ändrat mig. När jag strategiskt nog hoppar av 100 meter hemifrån för att gå sista biten* så kommer han körande, vilt tutandes och blinkades.

Trodde direkt att mitt kort inte funkat. Men det hade det.
Däremot hade jag lyckats glömma min mobil och halsduk i bilen som han upptäckt och ville lämna tillbaka.

Ganska så snällt.


A.

* Och hur kunde jag vid 31-års ålder få för mig att 100 meters promenad skulle få mig nykter?

15 Comments:

Blogger Ninde said...

Dags att börja köra flickvarianten med varannan vatten? ha ha ha :D

1:48 em  
Blogger A. said...

Haha... Ja, och lite rouge och kajal kanske...

2:14 em  
Blogger Ninde said...

..och "spana på mörka grabbs i baren.." Ha ha ha

3:13 em  
Blogger A. said...

Hmm... antar att jag förtjänar såna kommentarer efter vart på Patricia... ;-)

3:18 em  
Blogger Ninde said...

He,he..;)

4:21 em  
Blogger Ängeln said...

Paticia? Så vad hånglade du med..? Det stället har ju en hångelgaranti..

9:34 fm  
Blogger Ninde said...

...hångelgaranti när det gäller grabbs iaf..:D

9:44 fm  
Blogger A. said...

Ängeln: Den verkar inte gälla alla. Tyvärr...

Ninde: Skryt lagom...

10:30 fm  
Blogger Ninde said...

Ha,ha nu var det ju inte jag som var på Patricia..;)

10:57 fm  
Blogger Ängeln said...

Då är frågan: försökte du ens?

11:44 fm  
Blogger A. said...

Ängeln: Dessvärre tror jag nog att jag kan ha gjort det. :-)

Om det säger mer om mig eller hångelgarantin vet jag inte...

1:09 em  
Blogger A. said...

Eller så har jag lyckats bli undantaget som bekräftar regeln. Fan...

1:09 em  
Blogger Ninde said...

Kanske går bättre om du går dit när det inte är söndag? ;)

3:14 em  
Blogger A. said...

Kanske... men man har ju läst om bra promiskuöst levende inom gayvärlden så jag tog en chans.Hehe

Men räknas det verkligen om lördag går över till söndag medan man är där?

Men ska jag ändå bli utan så kan jag ju lika gärna hålla mig till tjejer...:-)

3:18 em  
Blogger Ninde said...

Ha,ha okej...:)

3:28 em  

Skicka en kommentar

<< Home