onsdag, april 16, 2008

Le Följetång...

Ni som läst här ett tag vet ju att Lillbrorsan är ett stående kapitel till humor samt att han på något sätt har fått för sig att hans storebror är en Bankomat.

Idag poppar han upp på MSN. Detta är en exakt kopia av vad som sägs.

Lillbrorsan says:
har du gott om pengar den här månaden?
Lillbrorsan says:
A says:
haha... jodå lite kan du nog få låna...
Lillbrorsan says:
ok,,går det bra med 400?
A says:
absolut... ok om du får det imorgon?
Lillbrorsan says:
ja absolut
Lillbrorsan says:
skitschysst
A says:
påminn mig...
Lillbrorsan says:
japp
A says:
behöver jag inte vara orolig för va?
Lillbrorsan says:
tjejen hade köpt målarfärg...men på vägen hem tappade jag ut burken å jag hade inte råd att köpa en ny till henne,,kände mig lite tattig
A says:
Haha... din jävla sopa. Det här hamnar i bloggen...
Lillbrorsan says:
tänkte så jag kunde betala,,eftersom hon fick köpa ny
Lillbrorsan says:
haha


Ska vi enas om att han bara inte är fattig utan även klumpig. Och som han själv uttrycker det.
Rätt tattig.

A.

4 Comments:

Blogger Ninde said...

Nä. Men vi kan enas om att han vet hur man beter sig inför tjejer när man har klantat sig.. :)

3:49 em  
Blogger A. said...

Ninde: Den här bloggen är INTE tillför att heja på Lillbrorsan...

Och är det standard att ringa storebror och i princip låta honom styra upp problemen? ;-)

3:52 em  
Blogger Ninde said...

Ha,ha...jasså inte?

Mycket bra initiativ. Vad skulle annars storasyskon vara till för? :)

12:17 em  
Blogger A. said...

Se upp till och dyrka? (Fast det gör han egentligen. Fast kanske mest min plånbok)

1:29 em  

Skicka en kommentar

<< Home