måndag, april 28, 2008

Män i tights..

Hette en film om Robin Hood.

Män i Schal skulle uppföljaren kunna heta. Skulle handla om The Brat.

I lördags var det dags för kulturaktivitet. Eller historieaktivitet.
Det var varmt ute. Jag hade jeans och tröja.
När jag möter upp The Brat laddad med kanelbullar så ser han ut som en smurf. Han har blåa säckiga jeans.* Han har en vit stickad tröja och en vit stickad mössa.

Snyggt. Jag har just fått honom att byta kläder innan vi ska åka turistbuss. Då drar han på sig en schal.
En schal.


Män i schal.

Jag fick honom på andra tankar. Till slut.


A.,


Edit: Med schal menar jag givetvis sjal..

6 Comments:

Blogger Ninde said...

Sjal? Ny religion? Han vill inte visa sin frisyr för främmande män?


* Och hacka inte på smurfar. De är söta...

11:30 fm  
Blogger A. said...

Nej då. Runt halsen som en riktig rödstrumpa...

Och smurfar är söta. Män i sjal obehagliga.

Ps. Jag visste att jag stavat fel på sjal men kunde inte komma på hur det stavades... hehe

1:08 em  
Blogger Ängeln said...

Han kanske är trygg i sin manlighet ;)

5:07 em  
Anonymous Anonym said...

Lars Ohly...haha.

6:08 em  
Blogger Peppe said...

Hahahaha! Sjukt roligt

10:31 fm  
Blogger A. said...

Ängeln: Han kanske är trygg i sin kvinnlighet? Eller smurfighet? Eller i något annat men knappast manlighet...

CK: Ja, du kan ju tänka dig hur han såg ut...

Pepita: Inte lika kul att se det hända framför ögonen ;-)

1:01 em  

Skicka en kommentar

<< Home