fredag, april 25, 2008

Om jag skulle skriva en kontaktannons...

Så skulle det nog stå något liknande;

Gubbe förklädd till 31-åring som helst ser på Antikrundan, På spåret och Så ska det låta på tv... Och så gillar jag att röra på mig.

Fan ibland undrar jag om jag inte ska satsa rejält på att hitta en bra fredagskvälls hobby istället för att dränka mig i svensk usel tv.

Men å andra sidan har jag bränt mig i ansiktet efter ett par timmar på La Casa A's soldäck. Men det passar mig utmärkt. Vem klär inte i en lätt röd ton...


A.

21 Comments:

Blogger Ängeln said...

Antikrundan kan jag se charmen i.. men PÅ spåret och Så ska det låta är faktiskt inte ok...

8:18 fm  
Anonymous Anonym said...

30-årig arg tant med katt är med dig hela vägen...

10:38 fm  
Blogger Ninde said...

Ja, eller..
"Vältränad lätt rödaktig, fotbollskille mitt i karriären söker ung kvinnlig miljardärska som vill ersätta 'Så ska det låta' som min fredagshobby."

10:08 fm  
Blogger A. said...

Ängeln: På spåret är visst okej. Kanske inte Så ska det låta men hårfint.

Penny: Strålande. Katten också?

Ninde: Hehe. Ja, det vore något kanske. Men miljardärska är inte lika viktigt som kvinnlig känner jag... :-)

11:05 fm  
Blogger Ninde said...

Ha,ha okej. Men ärligt? På spåret/a.k.a PRO på väg? "så ska det låta" är iaf musik...

11:26 fm  
Blogger A. said...

Bara för att järnvägen inte blivit dragen till den ort du kommer ifrån behöver du itne vara elak...

1:07 em  
Blogger Ängeln said...

Hahaha! Pro på spåret.. snart kommer väl A att stuffa runt på russindisco varje lördag!

1:08 em  
Blogger Ninde said...

Bara för att järnvägen blivit dragen rakt över den ort du kommer ifrån behöver du inte vara så snarstucken..;)

ängeln:Ha,ha,ha :D

1:32 em  
Blogger A. said...

Ängeln. Nu är du inte snäll. Nästan så man misstänker att du umgås med Ninde. :-)

Ninde: Det var väl knappast vad jag sa. Och dessutom är det E4:an som går i mitten... Men det kanske du kände var att kasta sten i glashus? ;-)Lantis...

4:52 em  
Blogger Ängeln said...

Brukar du sjunga med när du är på russindisko..

"Två mörka ögon och leendet du gav mig..."

5:06 em  
Blogger Ninde said...

Den här kommentaren har tagits bort av skribenten.

10:17 fm  
Blogger Ninde said...

Förortare...;)

10:34 fm  
Blogger A. said...

Ängeln: Det där sved faktiskt lite... :-)

Ninde: Hehe. En stolt sådan. Inte en sån som måste överge sina hemtrakter... Och varför säger du inte som både du och jag vet att det är. Du skulle gärna vilja bo i The Northern Hoods och ha ett eget soldäck... :-)

11:08 fm  
Blogger A. said...

Ängeln: Det där sved faktiskt lite... :-)

Ninde: Hehe. En stolt sådan. Inte en sån som måste överge sina hemtrakter... Och varför säger du inte som både du och jag vet att det är. Du skulle gärna vilja bo i The Northern Hoods och ha ett eget soldäck... :-)

11:08 fm  
Blogger Ninde said...

Bah, you wish ha ha :)
Och "överge mina hemtrakter"?
Tja, somliga av oss klarar ju av att bo själva utan att ha gångavstånd till mamma..;)

11:26 fm  
Anonymous Anonym said...

Katten måste du nog charma in dig hos för hon kan vara rätt så kräsen...

1:12 em  
Anonymous Anonym said...

Katten måste du nog charma in dig hos för hon kan vara rätt så kräsen...

1:12 em  
Blogger A. said...

Penny: Djur älskar mig :-)

Ninde: Lugna dig nu. Vet exakt hur tjejer och deras mammor är. Exakt. Minst ett samtal om dagen, året om. Även om det inte finns ngt att säga :-))

1:50 em  
Blogger Ninde said...

Jag är lugn. Och ganska förskräckt över dina bristande kunskaper om det motsatta könet.. Ska man behöva lära dig allt nu igen? ;)

Det rings inte alls ett samtal om dagen. Minst ett samtal i veckan är regeln. Och det finns alltid någonting att säga...;)

3:08 em  
Blogger A. said...

Bara för att man pratar om samma sak en vecka i sträck räknad det INTE som ett samtal... :-)

3:13 em  
Blogger Ninde said...

You're not making any sense here. Har du suttit för länge i solen kanske? Man ringer. Man pratar. Man lägger på= Ett samtal. Is this in any way unclear? ;)

3:44 em  

Skicka en kommentar

<< Home