onsdag, april 23, 2008

Dagens i-landsproblem.

För alla er som jag vet har ett stort intresse i A och undrar vilka underkläder han har kan jag tala om att jag har ett problem.

Problemet är att jag har en alldeles för stor "tvättanvisningslapp" i mina nya kallingar. Jag är 31, jag kan tvätta. Det är enkelt. Man tar så mycket kläder utan urskiljning och trycker in i tvättmaskinen. Fyller på med tvättmedel och mjukmedel som luktar persika.
Det är enkelt.
Nu åter till problemet.
Lappen.

Den är inte bara stor.
Den är lång också. Och lyckas på något sätt kittla mig hela tiden. Inte alltid på ett obehagligt sätt.
Men oftast. Inte bra.
Ni som nu tror att detta är problemet får tänka om.

Mitt i-landsproblem är att jag bor för stort och har gömt saxen på ett bra ställe där jag kan hitta den lätt när jag behöver den.

Innan ni suckar så vill jag påpeka att svält, krig och Tomas Ledin påverkar också världen på hemska sätt.

A.

4 Comments:

Anonymous Anonym said...

Du har aldrig haft en BH på dig som skaver, va? Alternativet är oftast då att ta av den helt och hållet och det uppskattas inte på alla arbetsplatser (konstigt nog!).

4:24 em  
Blogger Ängeln said...

Och det är för dyrt att köpa en ny sax? Eller stör det ditt minimalistiska tänk om att spara på miljön?

4:28 em  
Blogger Ninde said...

Håller helt med ida där...

4:35 em  
Blogger A. said...

Ida: Nej det har jag inte. Och oj vad märkligt det andra var...

Ängeln: Du lägger fram den lösning som troligtvis krävs... Miljön vs icke-kittlande. Då vinner icke-kittlandet...

Ninde: Oväntat att du inte var på min sida...

12:38 em  

Skicka en kommentar

<< Home