måndag, februari 06, 2006

A's gaynalization avtar med skrämmande fart...

Efter genomgått behandlingar av Geishan och Lois Lane under helgen som hade fått Fab-5 att bli avundsjuka över hur stilig man kan göra en A så avtar allt med rasande fart.

Efter ha speglat mig lite kort i ca 5 minuter på fikarasten så ser jag att mitt färgade hår knappt är färgat längre.

Det skulle vart coolt om det blev så svart som det såg ut eller hur Lois?

Min insminkade ansikte är åter igen ganska blekt.

Jag har inte fått någon frukt idag heller... det känns inte bra. Tror hon att hon kommer få skjuts hem ändå?

Inte värst. Det kan hon glömma. Idag fällde hon dessutom kommentaren.

"A. Har du druckit på lunchen? "*

Nej kära kollega, det är de nytryckta katalogerna som bläddrar i under näsan som luktar inte jag...

Klart fall. Hon får gå hem.


A - I meningslöshetens tjänst.

* Egentlign ingen obefogad fråga. Jag står ju ut här....

3 Comments:

Anonymous Anonym said...

jag vill inte säga det, men jag måste: vad var det jag sa! nästa gång kanske du ska lyssna på mig...:-)

4:55 em  
Anonymous Anonym said...

låter farligt det tt hon slutat med frukten, lite som att börja mata småfåglar för att sen sluta, då dör de ju

akta dig för skörbjugg :)

10:58 em  
Blogger A. said...

Lyssnar väl alltid på dig Lois.. Du bossar ju runt mig som jag vore din prison wife...

Men what the fuck, jag höll på att missa den öppna kassan.

dot, skulle vilja säga att det kan bli exakt som med småfåglar.. jag är numer van att bli matad med frukt. Skörbjugg, skulle vara det närmaste jag kommer mitt drömyrke pirat förmodligen...

9:23 fm  

Skicka en kommentar

<< Home