måndag, februari 06, 2006

Weekend update eller A bli gaynalized...

Efter diverse färgningar av hår som knappt tog beger vi oss iväg mot Geishans lägenhet där mat och en och annan öl ska intas...

Hämtwok från wok-stället, kareokesång på kareokemaskinen där vi kan konstatera att värdinnan sjunger riktigt riktigt bra, CK och Lois Lane kompletterar varann bra. Lois sätter tonerna och CK sjunger, tja... högt.

Jag sjunger inte alls. Blir kallsvettig när sång kommer på tal. Mår nästan dåligt nu med när jag tänker på min sång. En duett till Stormen river öppet hav räddas av Geishan...

Plötsligt händer det... i sann Big Brother-anda får damerna för sig att A ska använda något slag smink. Hela ansiktet kletas inoch avslutas med en borste i ansiket. Men satan så snygg jag blev. Att jag numer aldrig kan håna någon för något sånt är tyvärr tragiskt bara. Sminkstunden är över och jag sätter mig glad i hågen men något mindre manlig* i soffan igen och dricker lite öl. Promillehalten hos festdeltagarna är nu relativt hög och A ska fjollas till ännu mer. Lois Lane slänger sig över plattången... håret ska plattas till.

Med motiveringen att Peter Jihde gör det så blir jag ju tvungen. Snyggare än någonsin. Fjolligare än någonsin.

Festen leds nu av Geishan som har lagt in ett rejält ryck för att komma igång.

Ner på krogen, in på krogen... Sprit intas, lillebror med kompisar kommer dit en av dem pratar som Hjalle, Hjulle och Hjulis... otroligt kul. A dansar som vanligt i sin egen takt.

Geishan leder nu i det här läget även festandet på krogen... A och Geishan försvinner till McD, där mat äts och stjäls från någon annans bricka. Hem för efterfest, då är Geishan total vinnare av kvällen som slutar med taxiresa hem efter lyckats få i oss det sista i alkoholväg...

En grymt kul kväll där A blev gaynalized med diverse smink, färgat hår och platttång. Men satan, jag såg bra ut :-)


Dock var jag ett klart fall av falsk marknadsföring anser jag....

Kvällens partydrottning Geishan. Enkel seger...


A.

* Behöver egentligen varje uns av machoimage men men...

3 Comments:

Blogger ajja said...

(vart vaken sen 5) HAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHA!!!

11:34 fm  
Anonymous Anonym said...

*s*

men det är ju bara en bråkdel av all den falska marknadsföring vi tjejer pysslar med. Sminkar, plattar, lyfter och fluffar allt vad vi kan.

Näe, det är väl inte mer än rättvist att ni tar er lite möjligheter med :)

2:23 em  
Blogger A. said...

Jo det är väl så... fast egentligen gör ni det i onödan. Vi tittar på er saligt ändå :-) Vi, killar är inte så komplicerade....

4:29 em  

Skicka en kommentar

<< Home