fredag, februari 03, 2006

Veckoslutet närmar sig...

Nu är det snart helg.

Under helgen ska;

- Vilopulsen på Clark Kent kollas, kommer han verkligen ha en chans i sommarens stora cykelklassiker? Le Blogg är tveksam.

- Geishan få visa om hon är den perfekta värdinnan även denna gång. Jag tror det. Fram med brickor och glas..

- Lillbrosan få besök av storebror.

- Diverse alkoholhaltiga drycker intas i mindre stad norr om Tierp men söder om Söderhamn. Vissa kan ha tur att se A på ett dansgolv nära dig. Det är han med en egen takt men ett stort leende...

Och som vanligt är det tveksamt om A. kommer att närma sig en internetanslutning under helgen för att hålla er uppdaterade om meningslösheter i hans liv. Dock så kommer det vara mkt troligt att det kommer en kortare uppdatering nån dag.

Ikväll ska jag visa några grabbar hur man spelar biljard och bastar. Två saker jag inte har sett nöjet med. Gillar inte saker jag inte är bra på. Tex rita, dansa limbo då jag är stel som en pinne, spela dataspel och biljard. Kan nog bli en trevlig kväll ändå. Ser framför mig hur jag i god stil råkar fuska och förstöra. Sånt har hänt förr.

När det gäller bastu är jag tveksam. Har norskt blod inte finskt. Sitta sex nakna män tillsammans. Och svettas, känns lite sådär är väl min åsikt. Inte för att det sitter nakna män och svettas tillsammans, hade jag inte klarat det hade jag inte spelat fotboll....*

Däremot värmen... Hade jag gillat den sortens värme hade jag vridit på elementen hemma, solat solarie eller bott i öknen. Men what the fuck. Det handlar väl om att take one for the team...

Dessutom så bränner jag mig lätt...

Och öl är ju gott...

Med det önskar Le Blogg alla en trevlig helg så får vi se när A dyker upp med nya iaktagelser.

Obs, ingen frukt idag. Vad håller kollegan på med, såg henne med ett päron nyss. Trodde jag skulle få ett. Gillar päron. Nu får hon gå hem.


A.

* Iofs är vi oftast påklädda. Känns som jag just fastnat i en homoerotisk bortförklaring som egentligen inte skulle behövts...

2 Comments:

Anonymous Anonym said...

Har heller aldrig förstått det roliga med att basta, vilket var ett problem i min tidigare relation med "finnen". På julafton skulle det minsann bastas och piskas med nåt jävla ris. Fick svårt att andas och blev illröd över hela kroppen. Fan vad man ställer upp på mycket skit när man tror man är kär...

4:38 em  
Blogger ajja said...

Trevlig helg Le Blog! Tror Geishan kommer vara en ypperligt trevlig värdinna.

7:04 em  

Skicka en kommentar

<< Home