onsdag, februari 15, 2006

Onsdag, mitt i februari, mitt i veckan, mitt på dan & mitt i livet...

Låt oss hoppas att det inte stämmer med mitt i livet då jag planerat att bli lite äldre än 58 år..

Medalj igen. Den lilla flygande köttbullen vann igen tänkte jag skriva med det gjorde hon inte.... Men det var bra ändå.

Men som vanligt med sportstjärnor och framför allt svenska så är det så att de som är bra är de jag inte gillar. Och det är sällan deras eget fel.

- Anja tex, klarar inte av henne. Hennes självgoda pappas fel.

- Carolina Klüft, klarar inte av henne. Hennes självgoda pojkväns fel. Patrik Kristiansson. Ni sportfånar kommer väl ihåg när han storbölande spöade en stavhoppsställning efter rivit ut sig.

- Joachim "Pim-Pim" Johansson. Frånsett ett fånigt smeknamn som i min värld är en godissort så stör hans flickvän mig. Susanna Kallur. Hon borde vara min...

Fick frukt idag med. Kollegan har hört hur jag snörvlar och vill inte att jag ska bli sjuk så hon får åka kommunalt hem... Alltså lassade hon på mig ett par bananer idag. Why...

Ikväll ska det tränas... tror jag.

Då jag är sällsamt förkyld och lätt troende på huskurer så har jag under dagen testat.

- Te med honung.
- Gurglat med saltvatten
- Tuggat peppar
- Käkat vitlök
- Tagit 5 c-vitaminbrustabletteter

Resultaten är inte överväldigande....

A.

3 Comments:

Blogger ajja said...

Mår du bra i magen nu??! *s*

6:09 em  
Blogger A. said...

Har väl inte haft ont i magen?

9:26 fm  
Blogger ajja said...

Kombinationen av allt det där ser ut att bli ont i magen symtom av.

12:28 em  

Skicka en kommentar

<< Home