onsdag, februari 15, 2006

Onsdag...

Jag är förkyld. Ni kan ju bara ana ungefär hur sjuk jag är. Skulle nog kunna säga att jag har svårt att se någon som någonsin varit förkyldare än jag...:-)

Nej, men lite ont i halsen har jag allt...

Varje morgon när jag vaknar är jag helt uttorkad i halsen. Jag har en teori om att jag behöver fuktigare luft i mitt sovrum. Hur får man det? Någon som vet?

Idag är det inte alla-hjärtans-dag längre. Känns som det kvittar för jag har kvar av mina röda gelehjärtan som jag köpte åt mig själv igår. Det bästa var nog leendet och kommentaren jag fick av tanten i kassan när köpte dem.

"...Lite sött åt en söt kanske?..."

Hon visste inte hur rätt hon hade :-)

Förresten är egen inhandlade gelehjärtan minst lika gott som de som man får fast med fördelen att man får alla själv...



Ingen som knäckt gårdagens citat?

Här kommer ett nytt...

"... En man som inte tänker på sig själv tänker inte alls..."

Och då har jag ju bevisat mig själv som tänkande då jag igår tänkte på mig själv och gav mig godis...


A.

3 Comments:

Anonymous Anonym said...

Samma snubbe som i går...

10:57 fm  
Blogger A. said...

Ja, tänkte göra det lätt för er eftersom jag missat att du tog gårdagens... Sen så kom jag ju på att du klarat den...

11:16 fm  
Blogger ajja said...

Du köper en såndär grej att hänga på elementet och fyller den med vatten. Så blir luftfuktigheten mucho bättre. Eller så inhandlar du en massa växter och sätter små skälar med vatten lite överralt. Borde göra susen. Eller så flyttar du till Amazonas. Men då måste du nog ta med dig mig åsså ;)

11:51 fm  

Skicka en kommentar

<< Home