onsdag, maj 31, 2006

Bevis för att det blir sommar

Just nu.
På en radiokanal nära dig.

Ett bevis på att det kommer bli sommar i år också. Radioprogrammet alltså.
Och årets sommarvärdar presenteras på P1. Ingen drömlista men förmodligen helt okej.

A's favoriter genom tiderna - Carl Bildt & Staffan Heimersson


Mina favoriter på listan i år;

Niklas Wikegård, Christer Eriksson, Greger Hagelin, Johan Rheborg, Gellert Tamas, Tuva Novotny*, och så den förmodade höjdpunkten;

Den 16:e Juli

Mikael Persbrandt!

Sitter och lyssnar på programmet när de presenteras just nu. Otroligt nog lyckas de göra ett spektakel av det helt.

Jag väntar fortfarande på min inbjudan att sommarprata.


A. Fortfarande utan eget radioprogram


* Bara för att hon är så otroligt söt...

6 Comments:

Anonymous Anonym said...

Förut fattade jag inte grejen med Tuva utan tyckte att hon var ganska ordinär. Sedan såg jag henne i tunnelbanan. Skitsnygg! Hon är så där glittrande karismatisk att det är svårt att slita blicken från henne.

Och ja. Jag är ganska så avundsjuk.

1:45 em  
Blogger A. said...

Det är ju det som är grejen med henne. Hon är ju rätt vanlig men ändå skitsnygg!

Avundsjuk. Inte då. Säker på att det vänds på huvuden åt ditt håll också :-)

2:06 em  
Anonymous Anonym said...

Smickrare där. Men tyvärr har jag inte ens i närheten av den karisman.

3:12 em  
Blogger A. said...

Japp thats me...

Är det inte så att alla har sin charm och karisma. Man måste bara träffa den personen som ser det :-)

4:05 em  
Anonymous Anonym said...

Klok _och_ len i truten. Grabben. Du kan gå hur långt som helst!

(Se där. Nu är det jag som smickrar. Grabben... Jo jag tackar. ;-)

9:58 em  
Blogger A. said...

hehe. Grabben blir bra. Ett par månader till i alla fall...

8:47 fm  

Skicka en kommentar

<< Home