fredag, oktober 26, 2007

Avlyssnat och uppringt...

Han var inte glad.
Han gillar nog inte min röst.
Vi kommer aldrig dricka öl tillsammans.
Men vi är ganska nöjda båda två.

Och helt plötsligt har jag bara lite ont i foten. Inte tillräckligt ont för att inte dänga Le Twin i squash men nog ont för att skylla på det om jag förlorar. Jag kommer givetvis i förebyggande syfte att flagga lite för skada redan innan vi börjar.

Sen är resten av helgen oplanerad. Frånsett att jag ska se på fotboll på söndag.
Gastkramande.
Sen är jag faktiskt helt ledig varje helg fram till i maj. Om någon vill hitta på något alltså.
CK? Inbjudan till "titta på barnet fest?"
The Brat? Kulturarrangemang på helgerna?
Övriga utom Lillbrorsan? Vad som helst?


A.

15 Comments:

Anonymous Anonym said...

Kom till Jönköping nån helg. Här är det high life varje dag. Eh.

2:54 em  
Blogger A. said...

Absolut. High life vore bra för mig...

Ni andra, lär av Ida. Direkt en inbjudan ;-)

3:25 em  
Blogger Ninde said...

Jo jag tänkte. Men ida hann först ;)

3:28 em  
Blogger A. said...

Du tänkte också bjuda mig till Jönköping? Gentilt... ;-)

3:38 em  
Blogger Ninde said...

Nåt fel på Jönköping då? ;)

4:12 em  
Blogger A. said...

Absolut inte. Ida bor tex där och det är garant nog för mig....

4:17 em  
Anonymous Anonym said...

Åh. Sötnosar :)

7:25 em  
Blogger A. said...

Sötnosar? Jag och Ninde? Oss emellan kan hon vara lite bitsk ibland... ;-)

11:43 em  
Blogger S said...

Vet du, vet du, VET DUU!

Mitt squashspel har kraftigt förbättrats. Kan det bero på att jag spelade med ett annat racket. Isf borde jag nog köpa ett sånt jag spelade med idag.

8:13 em  
Blogger A. said...

Se där. Vad stolt jag blir. Håll T:et bara ;-)

Materialet är alltid mycket viktigt. Speciellt vid förluster ;-) Själv fick jag dyngstryk av Le Twin så jag måste nog också köpa ett nytt racket...

9:25 em  
Blogger Ninde said...

...oss emellan kan han vara det med ;)

a:Bitsk? Moi? Och det kom då från rätt person..

8:47 fm  
Blogger A. said...

Bitsk? Moi?

Jag är ju som en lammunge.

10:53 fm  
Blogger A. said...

Bitsk? Moi?

Jag är ju som en lammunge.

10:53 fm  
Blogger Ninde said...

Lammunge, ha ha.. Så det är du som kommer rusande i Lambi reklamen då? :)

11:24 fm  
Blogger A. said...

Nej det är inte jag. Det är ett jävla sell-out lamm som är med där. Ingen karaktär alls...

2:06 em  

Skicka en kommentar

<< Home