fredag, oktober 26, 2007

Ångestdag

Mail i mobilen.
Vilken kanonuppfinning. Just så att man aldrig kan känna sig ledig. Speciellt när folk arbetar sent och uppenbarligen ser det som ett bra sätt att terrorisera oss som inte arbetar lika sent. Men vissa har andra arbetstider.

Men inte fan är det roligt när man vid elva, efter ha borstat tänderna får vad man tror ett SMS i mobilen får ett mail istället där det står;

"Vi delar inte din uppfattning alls! Du hör av oss imorgon! "

Hela dagen har jag gått med ont i foten* och väntat på det här samtalet. Ingen höjdare. Nu har jag ett missat samtal från dolt nummer och ett röstmeddelande på mobilen. Vågar jag ringa ens och lyssna?


A.

* trampade snett imorse. Inte så farligt.

5 Comments:

Blogger Ninde said...

"Spik i foten?" ;)

2:58 em  
Blogger A. said...

Precis. Även om jag inte fattar riktigt. Men jag är ju kille...

3:24 em  
Blogger Ninde said...

Va? Och det säger du först nu..? ;)

3:29 em  
Blogger A. said...

Att jag inte fattar?

3:39 em  
Blogger Ninde said...

Ha,ha ;)

4:05 em  

Skicka en kommentar

<< Home