måndag, oktober 29, 2007

Måndag Måndag Måndag.

Måndag. Och regn. Härligt.

Allsvenskan är slut. Jag kan börja koncentrera på annat i sex månader. Kul. Hade jag vart en större människa hade jag gratulerat IFK till guldet. Men icke.

Men i övrigt i helgen kan vi konstatera att:

  • Man ser ut som en gammalt plommon efter en bastusession på fem timmar. Man blir full också.
  • Jag är fortfarande kär i Reese W.
  • Mitt gudbarn är numer sockerberoende. Jag är stolt.
  • Jag har under helgen inte ätit något annat än hamburgare. (frånsett frukost)
  • Söndag är utan tvekan den sämsta tv-kvällen ever.

A.

Ps. Men oj vad kul med måndag.

5 Comments:

Blogger Annalyza said...

Jag förstår.
Jag kommer aldrig vara storsint nog att känna glädje om Djurgården....nej, vill inte ens skriva det högt.

11:02 fm  
Blogger Ängeln said...

Måndag, spöregn, blåst och chefen tillbaka på jobbet. Kan det bli bättre?

11:43 fm  
Blogger A. said...

Annalyza: Men då behöver vi inte vara sura på varandra. Och jag behöver inte nämna att det krävdes en gammal Dif-tränare för att ni skulle lyckas. Så är vi nöjda båda två :-)

Ps. Hur skriver du något högt? ;-)

Ängeln: Nej, det är precis en sån måndag jag menar...

12:35 em  
Blogger Ängeln said...

Fast HIF rockade fett igår! Synd att jag inte utnyttjade mina VIP-biljetter...

3:04 em  
Blogger A. said...

HIF hade vart kul igår... :-)

3:19 em  

Skicka en kommentar

<< Home