tisdag, mars 04, 2008

Helg helg helg...

Äsch, vi tar det i punktform.
  • 30 års fest med present som innebar gratisresa till Fotbolls-Em. För han som fyllde år alltså.
  • Antikrundans programledare har skilt sig. Bra. Nu både hon och Reese W. Kan inte vara fel för mig.
  • Svag i söndags.
  • Skojiga samtal med dårar i lördagsnatt.
  • Konstaterande att jag inte känner många alls i The Northern Hoods.
  • Kaosdag på jobbet igår. Och lite idag.
  • Blivit tagen för "tjejkompis" idag. Mindra bra.
  • Spelat fotboll igår. Bra för mig. Dock kommer jag nog aldrig att kunna kalla mig snabb igen.
  • Folk som hänvisar till att de kan karate i en diskussion kommer jag nog aldrig kunna låta bli att skratta åt. Speciellt inte när jag står framför 4 stora kompisar*
  • Glömde nästan helt att äta på festen i lördags. Sjukt upptagen med att prata.
  • En kollega har varit utomlands. Han ser ut som en pepparkaka. Jag som jag har hepatit C i jämförelse. Mindra bra. För mig.
  • Coca-cola kan vara det godaste som uppfunnits. Frånsett Mcd.
  • Mina fotbollsskor kan inte vara samma som sist jag använde dem. Sjukt små. Inte bra.

Ja, det var lite kort om mig.

A.

*förstår att ni nu beundrar mitt mod...

7 Comments:

Blogger Ängeln said...

Hade inte du skaffat alkolås på din mobil?

8:49 fm  
Blogger Ninde said...

Blivit "tagen för tjejkompis" av en kille eller tjej? och hurdå?

2:13 em  
Blogger A. said...

Ängeln: Det verkar funka sådär...

Ninde: En tjej. Av en tjej. We dont like... Ska inte en kille kunna ha åsikter om stövlar som inte blandar in världen äldsta yrke? ;-)

10:55 em  
Blogger Ninde said...

Du tas för tjej istället för killkompis av en tjej. Dessutom tas du för att ha en inblandning i världens äldsta yrke? Hm.. nu fattar jag om möjligt ännu mindre... ;)

8:31 fm  
Blogger A. said...

Världens äldsta yrke. Min inblandning i det var att jag kommenterade ett par stövlar med att jag gillade flärpen på skaftet och att de var snygga istället för att säga att de såg ut som horstövlar som hennes kille sagt... Tydligt?

Dessutom såg stövlarna inte ut som det utan mer som ett par Mäster Katten i stövlarna-stövlar... :-)

9:23 fm  
Blogger Ninde said...

Mycket tydligt. Och en smula impad över din förmåga att särskilja Mästerkattenstövlar från...

10:22 fm  
Blogger Mr K said...

Fast CocaCola slår ju McD när som helst.

11:35 fm  

Skicka en kommentar

<< Home