lördag, mars 08, 2008

Le Surprise

Oväntat att solen inte strålat idag.
Produktiv dag dock.
Jag har tvättat bilen. Och med det menar jag att jag medelst företagskort har åkt till macken och låtit en biltvätt tvätta den.

Men kalla mig fånig men lite spännande är det allt att sitta inne i bilen när de stora borstarna kommer. Och för er, troligen norrlänningar, som nu kommer kommentera att borstar förstör lacken.
Det skiter jag i. Den blir ren.
Och annars är ni varmt välkomna att tvätta den åt mig.

Annars så såg jag en gammal klasskompis idag. Det fick mig att springa in i första bästa butik och gömma mig bakom en gigantisk hylla med vinterjackor. Grattis alla A:n. Det var en Dressmann.
Dumt val.
Hade jag tänkt lite längre så hade jag ju vetat att det var precis dit han var på väg. :-(


A.