torsdag, mars 06, 2008

Utmaning. På rätt sätt...

Utmaningen löd: " Vad tänder dina cylindrar och får dig att morra som en tiger?"Vad är en attraktiv man alltså? Vilket ofta, men inte alltid är egenskaper man söker hos en tänkbar partner.

Hade tydligen missförstått nyss. Skulle handla om en tjej om man gillade tjejer. My bad. Kändes konstigt redan när jag skrev det.

Vi gör om det. Men morra som en tiger. Vad hände med ryta som ett Lejon? Lite svårt nästan. Jag har ju inga fast ställda krav. Men hon får ju gärna vara :



- Klipsk. Inget Mensa men lite streetsmart. Och kunna prata om annat än Greys Anatomy. Även om man ska kunna prata om sånt med.

- Lagom kaxig.

- Snäll men inte mesig.

- Sport/träningsintresserad men utan att leva på gymmet. (jag måste ju få min tid hehe..)

- Gilla att vara ute. Som i utomhus.

- Ingen dramaqueen. Känslor är okej men kom igen - Allt är inte värt en scen...

- Inte för lång. Vill att helst att hon ska kunna ha klackar på bröllopet utan att jag ser ut som T.Crusie bredvid henne. Och med T.Cruise menar jag dvärg.

- Humor. Hon behöver inte skämta hela tiden. Och inte skratta åt alla mina skämt. Men det uppskattas.

- Och inte ta sig själv på för stort allvar. Inte hela tiden i alla fall.

Sen kan hon ha vad som helst på sig. Utom att gå ut på stan i mjukisbrallor för att hon tycker det är snyggt. Sen kan det vara bra om hon inte är flint. Eller alkolist. Och att hon inte plågar barn.

Äh, jag nöjer mig med någon som glad, söt och snäll. Enligt mig alltså eller varför inte kåt, glad och tacksam...*





A.





* Först att ta citatet vinner något...

7 Comments:

Blogger Ninde said...

Kåt glad och tacksam? Om det är så du beskriver din drömkvinna i din profil på spraydate har vi äntligen förklaringen på varför du är singel..

3:25 em  
Blogger Ninde said...

..och citatet är från ogifta par va?

och nä jag behöver inte vinna nåt..

3:39 em  
Blogger Ängeln said...

Rätt Ninde och det är Peter Dalle som kläcker ur sig det när Suzanne Reuter uppgivet frågar honom: Men hur vill du egentligen att jag ska vara?

4:40 em  
Blogger A. said...

Ninde: Bör jag ändra? ;-) Och japp.

Ängeln: Du är som ett levande facit...

5:09 em  
Blogger Felicitas said...

Du har ju bara en så himla härlig blogg!! :)

6:41 em  
Blogger A. said...

Felicitas: Tackar :-)

9:35 em  
Anonymous Anonym said...

Citatet är ju från Yrrol. Men Dalle och Reuter är helt rätt. Skandal att du inte ens kan svaret på din egen fråga, A. Jag är mycket besviken.

10:29 em  

Skicka en kommentar

<< Home