fredag, juni 30, 2006

Thank god its Friday

Då var det dags igen.

Då jag har läst i lite andra bloggar att bloggare och diverse annat folk listar upp små egenskaper som deras framtida pojkvän (alltid tjejer som gör det) ska ha så vill inte Le Blogg vara sämre.

Efter att igår sett "Walk the Line" så har kraven sjunkit från en lista med massor av egenskaper till en.

Det räcker om du är som Reese Weatherspoon.
Det är det enda.

Nån som sett filmen och vet vad det instrument "June Carter" spelar heter?
Jag vet inte. Ser ut som en tvättbräda. Eller A's mage... :-)

Sen kan man konstatera att det är varmt ute idag. Och dessutom har jag läst att ozonskiktet är extratunnt.
Varför hände det inte när vintern aldrig försvann?
Typiskt. T.o.m vädret är emot Le Blogg.

Ikväll är det dags får årets första 30-års fest. Tiden rinner på. Present inhandlad.

Evert Taube Box med skivor och texter. Det är en bra present.
Lite oväntad kanske men det blir en bra present.
Och självklart blir då;
Dagens Låt : Frithiof och Carmencita med Jakob Hellman.

Sen ryktas det lite i krokarna om att föräldrarna till A's guddotter ska skaffa en till.
Att de inte berättat för mig är väl ett tecken på att jag inte är aktuell den här gången va...
Bara för att man glömmer bort barnets 1-års dag.
Kinkigt säger jag.

Varför tackar inte folk när man stannar med bilen och släpper dem över gatan ? A tackar alltid och man blir så mycket gladare.



A. Er Frithiof som valsar på internet. Inte Pampas...

2 Comments:

Anonymous Anonym said...

Man ska inte välja samma gudföräldrar till båda sina barn. Det ska finnas så många som möjligt som kan dela på ansvaret. Så ingen pik till dig:)

12:34 em  
Blogger A. said...

Åh vad skönt. Då slipper jag bli avsatt som han redan har försökt.. :-)

1:14 em  

Skicka en kommentar

<< Home