torsdag, januari 04, 2007

Rekommendation

Egentligen ska väl en rekommendation om något komma lite i förväg.
Men igår så visade det sig på Kanal 1, vid 23-tiden, att Mikael Wiehe hade fyllt år. 60 till och med.
Progg progg progg mina vänner.

Men nu slapp man höra hans släpiga skånska eftersom, som det verkade att han satt och småsöp på en stol på en scen i en stad som säkert pratar skånska. Men en massa rätt coola artister var med och sjöng Wiehe-låtar. Riktigt bra. Går säkert i repris för er som missade det.
Är man inte proggig nog kan man roa sig med att titta på hur Wiehe viftar med i låtarna på ett fascinerande sätt.


Idag är jag dessutom nyklippt och jag kan se de bra hårdagarna ställa sig på rad och vänta på mig. Sen så är vi killar otroligt enkla att charma. Eller A i alla fall som idag är lite kär i sin frisör...


A.

8 Comments:

Anonymous Anonym said...

Programmet om Wiehe som du såg i går var reprisen... Det visades första gången på nyårsdan.

11:06 fm  
Blogger A. said...

Hmm... Då är min rekommendation ännu sämre än alldeles nyss. Hur som helst var det rätt bra. Frånsett kanske Lisa Ekdahl som skrämmer mig... :-)

11:10 fm  
Blogger Ninde said...

Ja, Lisa Ekdahl är lite småläskig, undrar varför..:D

11:15 fm  
Blogger A. said...

Ja, visst är hon lite läskig. Vet inte riktigt varför men hon skrämmer mig. Förslag på varför?

Rösten?
Att hon verkar allt igenom för god?
Att hon vart gift med en gammal gubbe?
Att hon vill att du ska öppna upp ditt fönster?

Ingen aning...

11:32 fm  
Blogger Ninde said...

Rösten,gubben och att hon har oturen att likna nån som var allt annat än god? Som under en mask av trevlighet var ganska rutten..

Hon kanske är världens snällaste (därom har jag ingen aning) men jag förväntar mig att hon skulle ge mig ett förgiftat äpple eller nåt... eller så lider vi av L.E fobi helt enkelt? ;)

11:56 fm  
Blogger A. said...

Eller så har allt det där lett till en L.E Fobi?

1:58 em  
Blogger Ninde said...

Skrämd av blotta samtalsämnet ger jag dig rätt. För en gångs skull ;)

2:35 em  
Blogger A. said...

Hehe... tackar ödmjukast... :-)

2:49 em  

Skicka en kommentar

<< Home